Gå til innhold

Hvordan ser deres drømmebryllup ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss neste sommer, og har begynt så smått å tenke på hvordan vi vil ha det.

- Hvilken kjole?

- Hvordan skal lokalet se ut?

- Hvor mange gjester?

- Hvor skal bryllupet stå, og hvilken årstid?

Kom med alt dere orker å skrive! Trenger inspirasjon og ideer til drømmebryllupet! :D

Anonym poster: 956f56bc96d57ffc97716630ecdd4f1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mitt drømmebryllup jeg, men det er nok ikke sånn som du ser for deg ditt ;)

Jeg og mannen reiste på ferie, bare vi to, ingen visste noe. Hadde bestilt time på ambassaden og ble gift der, ambassadøren stilte med vitner. Gikk ut og spiste en 6 retters deilig middag bare vi to, delte en flaske sprudlende på hotellrommet og koste oss masse. Ringte hjem til familie og venner og fortalte at vi var gift. Dette var i april.

Da sommeren kom inviterte vi venner og kjente på bryggefest, serverte sjømat og grillmat. Veldig uformelt og koselig.

Anonym poster: dd916b76eb05a9729fb1dc2fb045dff0

Skrevet

Jeg har hatt mitt drømmebryllup jeg, men det er nok ikke sånn som du ser for deg ditt ;)

Jeg og mannen reiste på ferie, bare vi to, ingen visste noe. Hadde bestilt time på ambassaden og ble gift der, ambassadøren stilte med vitner. Gikk ut og spiste en 6 retters deilig middag bare vi to, delte en flaske sprudlende på hotellrommet og koste oss masse. Ringte hjem til familie og venner og fortalte at vi var gift. Dette var i april.

Da sommeren kom inviterte vi venner og kjente på bryggefest, serverte sjømat og grillmat. Veldig uformelt og koselig.

Giftet meg forresten i en lys sommerkjole som kostet 599 kroner...

Skrevet

Bunad

Stor gård

ca 100 gjester, mange barn

Sent på høsten

Anonym poster: b23185a7e864f17ea68f4e8f7b67bed0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...