Gå til innhold

melka kommer ikke idag!! hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ammet idag tidlig kl 9.. det gikk fint.. og prøvde både kl 12 og 15 og da kommer ikke melka. Kommer litt når jeg klemmer på puppen men får liksom ikke den utdrivningen. Da pleier jeg å kjenne sånn stikking. Men ikke nå og babyen virka ikke fornøyd.

Hva skjer?:(

Anonym poster: 42cccf3f6b8a60e62a25ec21955721d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende du holder på å blir tom. Er noen som blir det uten t det er noe galt. Venninnen min klarer kun å amme i 3-4 mnd før det er tomt.

Gjest PeppaGris
Skrevet

Det er mange som tror de blir tomme etter 3-4 måneder fordi det er rundt da kroppen regulerer melka etter forespørsel og det ikke lenger sprenger i brystene.

HI: La far eller noen andre ta babyen mens du tar deg en lang og varm dusj. Prøv å massere brystene eller pumpe.

Det kan hende det er tette melkeganger eller det kan være at melka er redusert på grunn av eventuelt stress.

Kroppen vår er laget sånn at den produserer melk så lenge det er etterspørsel, så fortsett å legg til babyen så skal du se at det går seg til! :)

Skrevet

Det er mange som tror de blir tomme etter 3-4 måneder fordi det er rundt da kroppen regulerer melka etter forespørsel og det ikke lenger sprenger i brystene.

HI: La far eller noen andre ta babyen mens du tar deg en lang og varm dusj. Prøv å massere brystene eller pumpe.

Det kan hende det er tette melkeganger eller det kan være at melka er redusert på grunn av eventuelt stress.

Kroppen vår er laget sånn at den produserer melk så lenge det er etterspørsel, så fortsett å legg til babyen så skal du se at det går seg til! :)

Tusen takk!! :) ja det er ikke sånn at jeg får så spreng lenger men nå føles puppene kjempe slappe selv om det er 8 timer siden:(

Håper du har rett asså... får fortsette å prøve:)

Anonym poster: 42cccf3f6b8a60e62a25ec21955721d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...