Gå til innhold

Blåmandag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva annet kan man kalle det når man blir vekket kl 6 av at bikkja har sprutdiare utover hele gangen og halve soveromsgulvet?

Og jeg kan si at å vaske opp dette her samtidig som man prøver å få fireåringen klar for barnehagen og babyen hyler- se, det er ikke så lett.

Så fortsetter det hele med at man oppdager at mannen har glemt å ta med utedressen og vinterskoa tilbake i barnehagen (og at ungen dermed kun har regntøy, boblejakke og cherrox der idag som det er minusgrader), minstemann på knappe 3 uker er fryktelig forkjøla og bikkja driter enda litt mer.

Hadde det ikke vært for at jeg ammer, så hadde jeg pokker meg tatt meg en drink eller noe, for det kunne jeg trengt.,

Blæh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en møkkadag. Kok ris til bikkja. Glemske gubber har jeg ingen råd mot. Og du fortjener en drink.

Skrevet

AH, been there done that, bortsett fra at det var katta som spraya overalt...

Håper alt er under situasjon nå og at du fortsatt er "høy" på ammehormoner og at du ikke fortsatt føler du trenger en drink!

Gjest sug lut
Skrevet

Å, for en heslig ting å våkne til! Stakkars dere alle. Har du fått satt propp i bikkja? Enig med Ziva, kokt ris, og evt fiskeboller, er skånekost. Husker fortsatt følelsen fra 30 år tilbake da hunden vår hadde diarre på mitt rom, som hadde flossa vegg-til-vegg, og spesifikt på mitt ferskenrosa børstaull strikketøy, som var en nesten ferdig jakke.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Blæ, den lukten er jævlig å våkne til! Og her i huset går bikkja alltid for teppene....!

Et lite tips er å ha Zolac liggende til enhver tid. Får kjøpt det reseptfritt hos veterinær, og det stopper garantert en løs mage. Det er fast inventar i "hundeskuffen" her.

Håper tirsdagen din blir bedre!

Skrevet

Åh kjære vene... Noen dager er helt klart markante drittdager. Håper du har fått roet deg, festet en post-it blokk på gubben og at vovven har fått kokt ris og kylling eller fiskeboller eller noe i den dur.

Føler veldig med deg! Spraylakkering av gulv og vegger er et mareritt å rydde opp, men noe av det verste var faktisk å vaske stearinsmuler fra et kjøkkengulv etter at vovven spiste et digert kubbelys til nattmat. Hva fascinasjonen var med det vites ei, men han sprøyta bittesmå stearinsmuler over hele kjøkkengulvet som så satte seg fast i underlaget når man prøvde å få de opp. Ikke særlig stas når man tenkte på hvor de hadde vært. Grøss. Mer renskrubba har vel det kjøkkengulvet aldri vært enn når jeg var ferdig med den jobben.

God bedring til vofsen, og håper på en god natts søvn for deg! Og ikke minst, en roligere morgendag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...