Gå til innhold

Utdannet helsefagarbeider, trenger en 8-16 jobb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forslag til hvor dette kan være? Jeg er gravid i uke 33, og når permisjonen er over krasjer arbeidstidene mine med mannen min, siden han jobber dag og kveldskift annehver uke.

Noen som er eller har vært i samme situasjon? Har jo fremdeles tid på meg, men hadde vært fint å få det ut av verden.

Den eneste løsningen jeg kommer på er om jeg bare tar ekstravakter, og da kan jeg styre vaktene litt selv...

Om ikke noen vet om en jobb i helsesektoren som bare har tidligvakter da :-) ?

Anonym poster: ef6e1f2477c5e1a9e12d03bc74e24b3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig det der... sliter med samme problem... er sykepleier... og har en mann som jobber både dager og kvelder i sin jobb... én av oss MÅ ha en 08-16 jobb for at det skal fungere praktisk mtp barnehage levering og henting... veldig vanskelig å få det til å gå opp ellers... er ikke alltid flusst med jobber en kan velge og vrake i .. og ikke alltid at en kan velge og vrake i ekstravakter heller... hvis en ikke er villig til å jobbe flere steder. Ekstravakter kan jo også bli ganske uforutsigbart økonomisk. Lurer også på hvordan folk løser slike problemer.

Skrevet

Etter nesten 20 år i turnus i helsevesenet har jeg endelig fått en jobb med bar be dagvakter og uten helg. Ikke mange av de jobbene, lykke til i letingen.

Anonym poster: 66355d623a16b5d3f5bada27f0006a42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...