Gå til innhold

Tror du mannen din ville vært utro hvis ---

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fristelser kan nok dukke opp på begge sider i et forhold, men selvkontroll er den lille, viktige faktoren som avgjør om noen er utro eller ikke.

Jeg har full tillit til at mannen min ikke ville ha vært utro i denne situasjonen. Som Fru Hottentott sier, det er et spørsmål om å stole på mannen eller ikke. Å gå og være mistenksom og sjalu for seg selv, å være redd for, eller sikker på, at mannen hopper på første og beste sexy dame som spankulerer forbi og blunker forførende, det er ikke tillit, og heller ikke god grobunn for et forhold.

Ingen kan eie noen andre fullt og helt, man vil alltid være sin egen person. En vingeklippet partner er sjelden lykkelig i et forhold. Derfor må man nesten bestemme seg for enten å stole på partneren eller ikke. Jeg velger det første.

At han hadde hatt lyst til det har jeg ingen tvil om, men jeg tror helt ærlig at han hadde sagt nei, og gått hjem alene. Det går an det også, selv om man har lyst. Og selv om man er mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at mange sier at man er naiv dersom man sier at manikke tror at mannen vår ville bitt på.

For min del vet jeg at mannen min ikke hadde sittet eer en hel kveld med denne vakre skapningen til å begynne med, på lik måte som jeg ikke ville sittet slik med en hot sexy mann. Det handler litt om å prøve å unngå det å få muligheten til å gjøre noe dumt.

Mannen min er først og fremst ikke typen til det, men 200% sikker er jeg såklart ikke, det kan ingen være. Men nårnjeg sier at jeg vet, og at han ikke ville gjort det, så handler det om et valg jeg har tatt, om å stole på ham.

Så ja, jeg stoler på ham til det motsatte er bevist. Jeg gidder ikke være mistenksom eller sjalu. Det ble jeg ferdig med i tenårene.

Får bar3 stole på at det ikke skjer ham, på samme måte som jeg velger å stole på at jeg selv ikke ville gjort det.

Har man ikke tillit i et forhold så ser ikke jeg hvordan det er et godt forhold. Men det er kanskje bare meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...