Gå til innhold

Vi er prøvere på nr 2...men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fantastisk datter på 2:)

Nå har vi begynt å prøve å få et søsken:)

Har mange i min omgangskrets og her inne også ser jeg. Som ser på barne deres som et ork og problem.....er så redd jeg skal havne i denne katogorien, hvis jeg får fler.

Vi brukte 4 år, prøverørs forsøk osv med nr 1. Hun var så ønsket som et barn kan bli. Livet mitt startet når jeg fikk henne:)

Ønsket om nr 2, er ikke like sterkt som det var med nr 1. Jeg ønsker jo at barna mine skal ha søsken å vokse opp sammen med.

Misforstå meg rett....jeg ønsker meg nr 2, men med nr 1 var det noe helt annet.

Er så redd jeg ikke skal være like avhengig av barna mine, og redd for å havne i den gruppen som hele tiden ønsker seg barnefri....

Noen som har vært borti det samme....og hvordan var det når nr 2 kom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri problem med det. Tenker på barn nr 6. Liker da barn rundt meg.

Anonym poster: fc6249143ae5f69a9fd87b6d453dd30b

Skrevet

Har et par venner som klager på foreldre rollen hele tiden.....

Mens jeg elsker å være sammen med datteren min 24/7, bare vent til du får fler sier de bare om min avhengighet til henne.

Men gått å høre at ei med fem barn ikke er som dem....da er det håp for meg også:)

Gjest sussie77
Skrevet

Vi var også prøvere i mange år før vi fikk nr. 1 , og jeg kviet meg for å få flere av akkurat samme grunn som deg. Tror det er sånn man tenker når barnet er veldig ønsket. Ville bare ha han og bare bruke tid på han. Men før han var et år så ble jeg plutselig gravid igjen. Helt utrolig på mange måter:)

Og da hadde vi plutselig to barn før det var gått to år. Og hun var jo like ønsket når hun kom. Og selvfølgelig er det mer slitsomt med to enn et barn, men er fortsatt like avhengig av dem. Og også glad for at han fikk en søster som han er veldig glad i.

Skrevet

Jeg elsker begge barna mine og nå har vi snart nr.3 : ) Savner ikke livet før jeg fikk barn. Ja det kan være slitsomt til tider, men de er vel verdt det : ) Gir meg så utrolig mye glede : ) Lykke til med prøvingen : )

Skrevet

Takk for positive svar:)

Er fint å høre at live kan være rosenrødt selv med fler barn:)

Skrevet

Vi har 3, planlegger nr4;) Elsker barna og sliter når jeg liksom skal ha "barnefri" Da teller jeg ned timene til de kommer hjem. Er sikker litt for avhengig av de, men livet hadde vært meningsløst uten!

Anonym poster: 9f7f83b4bc1d9511b37d6dab9e6d2134

Skrevet

Har lurt på det samme....

Anonym poster: 08d6591d30f6b28a9f1799f102754337

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...