Gå til innhold

Så var jeg arbeidsledig, igjen.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ansatt som vikar i november/desember, og har virkelig stortrivdes der. Men i dag fikk jeg beskjed om at vedkommende jeg er vikar for, kommer tilbake om en til to uker. Har hatt kontrakt på 2-3 uker om gangene. De har ikke bruk for meg på andre områder, så jeg har ikke jobb når hun kommer tilbake.

Er glad på hennes vegne for at hun kan begynne å jobbe igjen, men dumt for min del :/ Kan være hun ikke kan jobbe 100%, men dette måtte de se på og prøve ut først.

Søkte på jobber i nesten 6 mnd før jeg fikk dette vikariatet, og det var så utrolig deilig å ha inntekt selv.

Dette er bare et sutre-whine innlegg for å få det litt ut av systemet. Har grått noen småbitre tårer, så jeg får hive meg rundt å søke på jobb igjen..

Klaging over nå ;)

Anonym poster: 438b16fc58b3211f5d18f81cdd63ed7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er kjipt, men du - ikke mist motet... Kontakt vikarbyrå, hiv deg på sjanser til intervjuer og nye jobber I DAG! Vips har du en ny jobb du stortrives i! ;)

Skrevet

I det minste ser CVen din ett hakk bedre ut nå, enn før du hadde dette vikariatet. Kanskje du kan få en flott attest også - og kanskje et anbefalingsbrev?

Opp med hodet - når én dør lukkes, åpner det seg en annen :-D

Anonym poster: 1bbbff245e04fa1d638334a1455f64f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...