Gå til innhold

Hvem her inne tenker du er intelligente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sug Lut og Sommerfuggel i vinterland, og sikkert en hel del andre som jeg ikke kommer på nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommerfuggel i vinterland glemte jeg, tror hun er oppegående. Og er enig i Sug Lut. Er nok ikke like enig i at de andre utmerker seg, men har kanskje ikke lest nok innlegg av dem heller. Nå skal jeg jammen lese litt og finne flere kandidater...

Anonym poster: c14d0085dc4fc301c4d7dee980feb049

Kremt.. Er det du som syns jeg er det, eller mener du at jeg selv tror jeg er det? Den kunne tolkes begge veier.. Hehehe :D

Jeg syns det er mange inspirerende og flotte damer her inne, men jeg har lagt merke til spesielt Yrild (riktig skrevet?), hun skriver mye bra :)

Jeg mente at JEG tror du er oppegående :).

Skrevet

Sug lut, overlord, livet er en lek, elsker livet er de jeg kommer på i farta. Sikkert mange fler, men kommer ikke på nickene i farta.

Anonym poster: 5c9efba26403ca8c00b5dd0c5a7ad13e

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Sommerfuggel i vinterland glemte jeg, tror hun er oppegående. Og er enig i Sug Lut. Er nok ikke like enig i at de andre utmerker seg, men har kanskje ikke lest nok innlegg av dem heller. Nå skal jeg jammen lese litt og finne flere kandidater...

Kremt.. Er det du som syns jeg er det, eller mener du at jeg selv tror jeg er det? Den kunne tolkes begge veier.. Hehehe :D

Jeg syns det er mange inspirerende og flotte damer her inne, men jeg har lagt merke til spesielt Yrild (riktig skrevet?), hun skriver mye bra :)

Takk for oppklaringen, var redd jeg hadde framstått som en besserwisser :P

Og takk for komplimentet :)

Skrevet

Lykke Fryd. Sug lut. Overlord. Elsker livet. Pashla. Tyrkisk pepper. Ostepop. Iiiik. Gråsonen. Sikker noen til, men teflonhjernen min kommer ikke på flere i farten.

Anonym poster: 51e8bd76bb6f1289374fd9df1b800376

Skrevet

Takk for oppklaringen, var redd jeg hadde framstått som en besserwisser :P

Og takk for komplimentet :)

Neida ;). Jeg synes uansett ikke det er noe problematisk med besserwissere når de er kunnskapsrike og har helt rett i det de uttaler seg om :).

Skrevet

Svært få eller ingen.

Anonym poster: 30f9c0d0a57a48a3834a8ee0b37ccf2b

Skrevet

Iq er en fin bil.

Husk iq må ikke forveksles med eq.

Jeg har 147 i iq, men tror ikke jeg har så veldig høy eq.

Anonym poster: 95a4237c6fade9ec6a25bebfd748ed62

Skrevet

Iq er en fin bil.

Morsomt ;).

Skrevet

Iq er en fin bil.

Men er det ikke ofte sånn egentlig? At de som er på Mensanivået har høy IQ, men skorter mer på EQ(trodde forresten det het EIQ)?? Stemmer blant de jeg kjenner ihvertfall ;)

Anonym poster: 36fafd2b16e2d20a7dabb9109d298ab2

Skrevet

De første jeg husker er Luten, Pashla, Ziva, LillaGorilla, Scania, Elsker Livet, Magia og Ysma.

Anonym poster: d0c9c374dcda6128624d2b01e52cc31e

Wohoo! :D Jeg ble nevnt! :D Takk!

Skrevet

Amadine, Sug Lut, Blomstre, Frk Nilsen, Fru Hottentott, LillaGorilla, Mama foodie, Lektor Dopler og Ziva

Skrevet

Jeg tror Sug lut er en skarping. Og Kengumamma. Hun er hvis jeg ikke husker feil farmasøyt og det krever at man har en del mellom øra.

Veldig mange andre her som er veldig koselige, men med fare for å forveksle IQ og EQ så nevner jeg ikke flere :)

Skrevet

Registrerer at mange mener Sug Lut er intelligent, hahaha :D Er det fordi hun henger på DIB 80% av hverdagene? Er det det som kvalifiserer til smart?

Jeg for min del er smart nok til å henge med ungene når de er våkne.

Anonym poster: 8e5a4dafb23ec56b4405d0cd99bce432

Skrevet

Registrerer at mange mener Sug Lut er intelligent, hahaha :D Er det fordi hun henger på DIB 80% av hverdagene? Er det det som kvalifiserer til smart?

Jeg for min del er smart nok til å henge med ungene når de er våkne.

Anonym poster: 8e5a4dafb23ec56b4405d0cd99bce432

Men ikke smart nok til å forstå at det ikke handler om intelligens...

Anonym poster: 70f95b52a01d59587d7fa98ebc4892f5

Skrevet

Jeg syns Ibsenfruen, Pashla, Hercule Poirot, Lykke Fryd, Sug Lut, Ziva og Overlord virker intelligente. Sikkert flere også!

Skrevet

En som var her for en tid tilbake; husker ikke nicket hennes, men hun var ganske aktiv og hadde mange gode; ofte lett kritiske, svar. Hvis jeg ikke husker feil, hadde hun kvinnelig partner/ektefelle.

Skrevet

En som var her for en tid tilbake; husker ikke nicket hennes, men hun var ganske aktiv og hadde mange gode; ofte lett kritiske, svar. Hvis jeg ikke husker feil, hadde hun kvinnelig partner/ektefelle.

Pila. Enig i det :)

Skrevet

Pila. Enig i det smile.png

Jah! Pila var nicket, ja.

Hvor er hun blitt av forresten?

Skrevet

Pila. Enig i det :)

Jah! Pila var nicket, ja.

Hvor er hun blitt av forresten?

Lurer jeg også på :(

Skrevet

Elsker livet, inmyheart, enblåogtorosa, miip, + sikkert fler som jeg ikke kommer på...

Anonym poster: 92445b2c821a2722e20d4dbf50a63049

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Luten, Overlord, Lektor Doppler, og hun som bygde hus og skrev blogg om det - husker ikke nicket.

Av de "gode gamle": pila, så absolutt, og dessuten Vålerenga, Cat 68, Northernlights og en hel rekke jeg har glemt!

Skrevet

Luten, Overlord, Lektor Doppler, og hun som bygde hus og skrev blogg om det - husker ikke nicket.

Av de "gode gamle": pila, så absolutt, og dessuten Vålerenga, Cat 68, Northernlights og en hel rekke jeg har glemt!

Ja hun som bygde hus; Alva. Enig.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ja hun som bygde hus; Alva. Enig.

Jepp, Alva var det!

Glemte dessuten Kira i sted - og mange flere. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...