Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #1 Skrevet 11. mars 2013 Mannen min fikk meg til å føle meg som et monster i dag, da vi hadde besøk tidligere. Venneparet som var her, fortalte om en krangel de hadde hatt fredag. Da sier mannen min: Når vi krangler, er det av og til sånn at hun nesten ikke vet hvor hun skal gjøre av seg, for hun blir så sint! Det oser nesten av henne. Og legger ut i det vide og brede om våres kranglin... Jeg svarer han, og sier: Du får mej til å høres ut som et monter.. Han blir stille, og jeg tror han forstår at jeg ble lei meg. Når besøket hadde dratt, så sier jeg til ham: Takk for at du fremstiller meg som et monster.. Og han får faktisk dårlig samvittighet.. Skal sies at vi har vært litt uenige i det siste, men at jeg er veldig glad i ham! Men det er ikke til å stikke under en stol, at jeg skulle ønske at ting ble bedre. Noen tips? Vi er gift, og har 3 barn:) Anonym poster: 8ae007bcac8d3abc1790d93986c7f6f3
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #2 Skrevet 11. mars 2013 Å krangle er jo helt normalt, men jeg ville nok ha snakket med mannen min om at det ikke er greit å henge ut skittentøyet offentlig Ta en skikkelig prat med ham og si at du føler deg såret når han sier slikt om deg offentlig, og at dette er noe som hører dere to til. At venneparet deres fint kan snakke åpent om kranglene sine betyr ikke at du syns det er komfortabelt Selvfølgelig, men skal jo ikke lyve og si at dere aldri krangler, men at det absolutt ikke er nødvendig å gå slik i detalj. Anonym poster: b6e2c85ced70e918e5ab0afb5162d0bd
Ladybird2014 Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Heeelt enig. Jeg vet akkurat hvordan det føles! Jeg hadde en lang monolog tl mannen min etter lignende uttalelser til søstrene mine og vennepar av oss. Han vil være morsom og jovial, og på min bekostning. Ikke med vilje, men hjrøp som det sårer. Og ikke lett å ro seg inn etterpå heller.... Skittentøy tar man innenfor hjemmets fire vegger, i tosomhet. Vil han si noe så får han ta det uten tilhørere, og ikke for å være morsom.
Ladybird2014 Skrevet 11. mars 2013 #4 Skrevet 11. mars 2013 Jeg er så god på å treffe rett bokstav. Ser det nå:-)
Musemorbr / Skrevet 11. mars 2013 #5 Skrevet 11. mars 2013 Uff så ekkelt. Jeg håper han klarer å se det selv nå. Du har all rett til å ønske en beklagelse, for sånn snakker man ikke om sin kjære. Samtidig bør han forstå at å henge deg ut neppe er en vellykket metode for å skape bedre stemning i heimen.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #6 Skrevet 11. mars 2013 Takk for støtten Det er veldig ekkelt, for han er ikke sånn vanligvis. Kanskje han er sånn pga at vi har kranglet litt i det siste, og det ble prat om krangling.. Ikke vet jeg. Håper bare det aldri gjentar seg! Dessverre så er venninnen min en som godter seg over at andre har det vondt. Når jeg sa til mannen min: Du får meg til å hørs ut som et monster. Da sa hun: Ja, faktisk. Og jeg kunne se at hun koste seg på min bekostning! Akkurat som om hun tenkte: Bra at det ikke er bare vi som krangler, og godt å se at deres forhold kanskje ikke er så bra som hun har tenkt. Venninnen min er også ganske misunnlig på oss. Vi har nybygd hus, mannen tjener veldig godt, og vi har det veldig fint sammen. Hun klarer bare ikke å unne oss det, dessverre. Ha en fin dag alle sammen HI Anonym poster: 0312025e36458ae08d0ddfd42c016892
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #7 Skrevet 11. mars 2013 Men kan han ha litt rett da? Teit å si det foran andre, ja, men kanskje du skal ta noen av dette til deg? Anonym poster: bd9a30c2eddba4079f78412de5829f48
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #8 Skrevet 11. mars 2013 Teit? Unødvendig og respektløst å si sånt foran andre! Rett? Jeg er ikke noe monster når vi krangler nei! HI Anonym poster: 0312025e36458ae08d0ddfd42c016892
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2013 #9 Skrevet 11. mars 2013 Jeg tror ikke han ville fortalt noe sånt om deg med mindre han er veldig glad i deg og stoler på deg. Jeg har aldri hørt noen si slikt om partneren sin med mindre de er forferdelig glade i hverandre og elsker hverandre på tross av sinne og temperament. Sansynlig vis er det noe han faktisk liker og er stolt av ved deg. Ikke ta det som kritikk. Ta det som en kjærlighetserklæring! Anonym poster: 8d4dd8d8a930d23233ddc78c35c14111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå