Gå til innhold

Eat pray puke

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Hvordan er det mulig å lage noe så skrallende tomt og få kvinnfolk til å dåne over hvor spirituelt det er? En JR-film å glemme.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Jeg leste Eat pray pule, så det er vel på tide å ta kvelden!

Skrevet

Jeg prøvde å lese boken men måtte gi opp halvveis. Jeg er såpass sta at jeg leser ferdig de bøkene jeg starter på, uansett hvor dårlige de måtte være. Men med denne måtte jeg bare kaste inn håndkleet.

Så filmen skal jeg holde meg laaaangt unna!

Skrevet

Elendig bok - regnet derfor med at filmen også var verdiløs og styrte unna :)

Skrevet

Hvordan er det mulig å lage noe så skrallende tomt og få kvinnfolk til å dåne over hvor spirituelt det er? En JR-film å glemme.

Men herr bardem er fortsatt like kjekk ;)

Hva annet er det å dåne over ?

Muligens noe av den gode maten, eller en uforskammet deilig espresso .... Beats me ...

Skrevet

Er den virkelig såå dårlig? Har den på GET boksen, men da gidder jeg ikke sløse bort tid på den altså!

Skrevet

Så den siste timen, etter Mr. Selfridge, og det var da veldig til grining.

Skrevet

Ikke lest boka, tenkte at jeg måtte gjøre ett forsøk på å få sett filmen.

Det ble med forsøket.

K J E D E L I G!!! Sovna...

Gjest sug lut
Skrevet

Det ble med forsøket.

Ikke sant, det var ei sånn bok som allerede i omtalen ga meg brekningsfornemmelser, så jeg droppa den, men elsker Julia Roberts og tenkte at det kunne jo være at filmen fungerte...
Skrevet

Det ble med forsøket.

Ikke sant, det var ei sånn bok som allerede i omtalen ga meg brekningsfornemmelser, så jeg droppa den, men elsker Julia Roberts og tenkte at det kunne jo være at filmen fungerte...

Nemlig! Julia R gir som regel good good feeeling film, men her fikk de ikke til en dritt. Tilogmed mannen gjorde et forsøk i et håp om en film han kunne grine litt av på slutten, men skuffaaa...

Skrevet

Hmm her skal jeg innrømme at jeg har sett filmen en gang, men jeg kommer ikke på en eneste scene. Var det ikke noe med et tempel en plass? Og en strand?

Hah, så godt satte den seg fast i hukommelsen.

Skrevet

Så 2/3 av filmen og den var grei nok den. Leggetiden min kom før slutten desverre (siden filmen var på tv en søndag)

Syns Julia Roberts er helt herlig i denne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...