Gå til innhold

Gråt mennene deres etter fødselen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer. Min gråt nesten mer enn meg, og det synes jeg var veldig koselig :)

Anonym poster: 6ba564c95c2bd6a1ae6302f0f54ef926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men så har jeg aldri sett ham gjøre det heller, så jeg forventet det ikke akkurat. Vet at han ble veldig rørt da :)

Skrevet

Ja, eneste gangen jeg har sett han gråte på de 15 årene vi har vært sammen er på fødestuen.

Anonym poster: ff633e6a4b63efa29e19a1fe6b21ff5f

Skrevet

Nei, og det gjorde ikke jeg heller. Var jo mange følelser, men følte ikke for å gråte akkurat da :) Eneste gangen jeg har sett ham gråte er i en begravelse.

Anonym poster: 794a3630f1fb296f862917cfc88d1f8b

Skrevet

Tror kanskje han ble litt blank i øynene ja hvis ikke det var meg som så gjennom mine egne tårer:)

Stemmen var hvert fall noe uklar:)

Skrevet

Ikke der og da, men litt etterpå når vi hadde roet oss på rommet og han måtte ligge med han på bart bryst lenge. Fødselen skjedde ganske fort, han hadde lavt blodsukker, og hadde kroppstemperatur på 34grader så tok en lang stund før vi fikk ha han skikkelig hos oss.

Anonym poster: 23b8fefdb76a08057822e26ad2a2ebf9

Skrevet

Nei, det gjorde han ikke. Ikke jeg heller, burde jeg egentlig det? ;)

Vi var veldig rørt begge to, men ingen tårer.

Skrevet

Nei, men mulig mannen min har noe galt med tårekanalene for jeg har aldri sett han gråte.

Skrevet (endret)

Nei, men det gjorde forsåvidt ikke jeg heller. ;)

Men han har felt noen tårer over ting ungen har gjort eller sagt i ettertid da. :)

Endret av LillaGorilla♥♥
Skrevet

Han gråt ikke, men hadde ett par tårer i øyekroken :)

Skrevet

Nei, gråt ikke jeg heller. Mest lettet over at fødselen var overstått! Mannen min hadde heldigvis vett til å dra frem fotoapparatet straks gutten var ute og jeg er takknemlig for alle de fine bildene av vår nyfødte :-)

Skrevet

idet jenta vår var ute , rant det noen tårer:-)

Skrevet

Han sier han gjorde det, men jeg merket ingenting av det. Jeg var nok litt for oppslukt av babyen :)

Skrevet

Ja, jeg ble veldig overraska, var overhodet ikke på gråten selv da plutselig han sto der og felte tårer.

Anonym poster: 447e36d058232a6bd4f6d12d6e6cb6b5

Skrevet

Han begynte å gråte en gang midt under pressriene da JM annonserte

'Et par press til nå, så er hun ute!'

..mor derimot gråt IKKE..

Anonym poster: b3f8acd6653776392d1176160f32b298

Skrevet

Både jeg og han hadde tårer i øynene, men gråt gjorde ingen av oss. Har aldri sett han gråte, men beveget med tårer i øynene har han vært mange ganger.

Skrevet

Han var blank i øynene, men gråt ikke. Ikke jeg heller.

Anonym poster: 88e3310d66151ccf84ce90eb57143fb5

Skrevet

Nei, ingen av oss gråt.

Anonym poster: d34b46e143a5c8d100c06131df8da7bf

Skrevet

Han gråt (en av to ganger jeg har sett ham gråte) jeg gråt ikke. Var så sliten så sliten ;)

Skrevet

Han gråt under selve fødselen, jeg hadde så sinnsyke smerter og han hatet å se meg slik. Når ungen var ute, var vi nok mest opptatt av at det hele var over og at jeg var i live, så da gråt vi ikke.

Anonym poster: c7013c720945a025ab16a372920f3100

Skrevet

Ingen av oss gråt der. Har knapt sett han gråte i løpet av disse 15 årene sammen.

Anonym poster: 76f13d6175f3ca598f5e4b16a9a00590

Skrevet

Hehe.. Han gråt da jeg skulle få sugekopp og jeg tok tak i han og hylte: "jeg vil ikke!!! Hjelp meg!!" Og han svarte : "jeg vet det!! Men jeg kan ikke".. Hoho.. Og så gråt han i det hun var ute mens han sa "jeg ser henne, jeg ser henne! Hun er så fiiiin".. Jeg gråt ikke :P

Skrevet

Nei, har aldri sett mannen gråte. Har sett en tåre eller våte øyne en meget sjelden gang, eller ikke en tåre en gang, men våte øyne:P

Anonym poster: 77a2073943a9a088f4d27074aac7d6cc

Skrevet

Ja:) Han er overhodet ikke gråtetypen ellers og synes sikkert det er pinlig å felle tårer, men akkurat da babyen kom ut ble han veldig rørt:)

Det gjorde meg så varm om hjertet, gitt. Selv gråt jeg ikke, da.

Anonym poster: b4fd5931462c5ee6d1b1ea78f38dde6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...