Gå til innhold

Alene som frivillig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna mine skal på ferie med faren sin i over en måned i sommer. Føler meg litt alene da :)

Men jeg benytter sjansen til å få jobbet litt ekstra og ta med ungene på høstferie i stedet. Nå har jeg likevel kommet over en festival som trenger frivillige i sommer- og dette er dager jeg sannsynligvis skal ha fri:) lederen for festivalen var veldig positiv og satte meg opp på liste. Men nå lurer jeg på om det virker dumt å dra helt alene til en by jeg ikke er så veldig kjent i ?

Hadde fristet å ta med meg venninner men jeg vet at de er av det trege slaget som sikkert hadde avlyst i siste liten... Og noen har jo barn de skal reise vekk med.

Hvis jeg reiser alene, tror dere jeg vil få nye bekjente å kanskje ta en øl med etter "arbeidstid"? Jeg er ganske utadvendt, aldri hatt vanskelig å prate med fremmede.

Eller tror dere de fleste reiser med sine folk som henger mest sammen med hverandre? Hadde jo blitt pinlig å ikke ha en sjel å snakke med der :(

Men samtidig, har veldig lyst!

Det ble litt rotete dette innlegget, beklager det :)

Anonym poster: d6379c4d5d5a51a5a7f6a91d21a96319

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir nok NULL problem for deg å få bekjentskap på festival som frivillig. Du vil sikkert kose deg! :)

Anonym poster: b923e99cddf46ef0446ec3c3742974da

Skrevet

Hadde jeg glatt reist på. Du blir kjent med mange andre. Reis og kos deg :-)

Skrevet

Takk for svar :) nå har dere fått meg enda mer keen!

HU

Skrevet

Takk for svar :) nå har dere fått meg enda mer keen!

HU

Skrevet

HI, hehe!

Skrevet

Bare dytter litt på denne jeg :) Må se hva flere tenker :P

HI

Skrevet

You go, girl! Er helt sikker på at det går strålende. De fleste som jobber som frivillige under festivaler er jo sosiale folk som er interesserte i å møte nye mennesker (høres ut til at det gjelder deg også!) :-)

Anonym poster: 99c17a27d25dd274e71eb968920c9227

Skrevet

jeg hadde helt klart gjort det.

Hvilken festival er det? kanskje noen her skal på den samme,....

Anonym poster: 47eeaa9a1dae02c60be9cc761fbb2ed8

Skrevet

Jeg hadde gjort det :) Jeg har alltid truffet nye folk på festivaler, så hadde aldri hatt noe problem med å reise alene.

Anonym poster: 9939b5fe41ccde62423ed00e9aab51d5

Skrevet

Det er klart du må reise!

Ingen vits å sitte hjemme å "sture" en hel måned alene, så utrolig deilig å bare reise vekk. Du kommer vekk fra hverdagstralten og har bare deg selv å tenke på, og kan gjøre akkurat som du vil uten å tilpasse deg ønsker og behov fra venner og barn. Du finner garantert noen å snakke med også, dere blir flere frivillige som blir kjent med hverandre og alle er jo sosiale på en festival. Det å bli kjent med nye mennesker er jo en stor del av det å være på festival, man snakker med de som sitter eller står ved siden av seg og det er helt greit.

Kos deg masse :)

Anonym poster: 3d345f0b9e91fed4911406cf30a7aa7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...