Gå til innhold

Hjelp, hva er mine sterke og svake sider??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Intervju imorgen og hodet surrer bra på nå altså!!

Sterke: strukturert, engasjert, kreativ, effektiv og ydmyk. Inkluderer personale og prøver å engasjere andre, motivere.

Svake: litt sjenert i starten, ehm ja hjelp???

Anonym poster: 7afafcc441eb19af46d8f1eebe47e61b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel kanskje vanskelig for meg å vite hva som er dine svake sider, men prøv å tenk ut noen som i første omgang kan høres "negativ" ut men deretter snu det til noe positivt.

Feks pleier jeg å si (rettmessig) at jeg kan være utålmodig. Det høres jo i første omgang ikke så bra ut, men jeg sier da at jeg ofte er utålmodig når vi har blitt enig om å gjøre ting eller foreta endringer. Dersom det tar litt lang tid så kan jeg bli litt utålmodig og dermed være en pådriver for å få prosessene til å utvikle seg i riktig retning. ;)

Ellers er det et godt råd å spørre dine nærmeste. Familie og venner. Spør også gjerne tidligere arbeidsgiver og spesielt de du har satt som referanser.

Lykke til i morgen. :)

Skrevet

He he jeg kan jo ikke vite hva dine negative sider er :-)

Mine er at jeg er så opptatt av å gjøre alle til lags at jeg sliter med å gjøre ubehagelige beslutninger ( ikke så bra som leder).

Jeg er kaotisk ( men det ville jeg aldri skrevet i en søknad).

Anonym poster: f86ae7abff6f5352f0a0eea70fc6c710

Skrevet

min: vimsete... (men har begynt å ha på meg en notatbok, så jeg kan skrive opp det jeg skal huske)

Anonym poster: cb0d9a4307c75de5122195f12781a544

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...