Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i pausen på jobb kom vi til å prate om matpakker. og jeg fortalte at jeg lager matpakke hver dag til min samboer. det ble store reaksjoner fra både gamle og unge.. de mente dette var helt feil.. og noen ble nærmest sure.. var absolutt ingen andre på jobben som gjorde det slik. er det virkelig så uvanlig? kan ikke fatte dette.. når man lager seg selv matpakke går det jo nesten like fort å lage matpakke til han også... jeg lager jo matpakke til han selv om jeg ikke skal ha.. men det er jo fordi jeg liker det.. hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager ofte matpakke til mannen. lager salat på morgenen og lager da stor porsjon så vi begge får hver vår boks. Hvis jeg ikke gjør det kjøper han enten noe ferdig eller dropper å spise.

Skrevet

Litt koselig syns jeg da, å lage mat til mannen sin? Her i huset bytter vi vel litt på, selv om vi stort sett lager maten hver for oss (til lunsj på hverdager). Jeg lager alltid til jenta vår, fordi det er jeg som følger i barnehagen om morgenen.

For å være ærlig så er han flinkere til å lage mat enn meg, så hender jeg spør om han kan lage kjøttboller eller lignende til meg, fordi han lager de mye bedre enn meg :) Vi har ikke med brødskiver på skole og jobb da, så er litt mer enn bare å smøre noen brødskiver, men stort sett er det middagsrester.

De på jobben din hadde sikkert ikke reagert på det dersom det var mannen din som lagde matpakke til deg hver dag!

Skrevet

Jeg syntes det er hyggelig og viktig å gjøre sånne småting for hverandre :D Det de på jobben reagerer på er jo sikkert at de tenker at du gjør "alt" for han- men så lenge små oppmerksomheter og tjenester går begge veier, syntes jeg det er ett veldig godt bidrag til ett sunt og hyggelig forhold :D

Skrevet

jeg kan værtfall ikke skjønne deres reaksjon.. men det som funker for vårt forholdt funker vel ikke for alle :)

Skrevet

Det må da være hyggelig og gjøre om du liker det?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...