Gå til innhold

Tid til å trene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal man få det til uten stress?

Har tidligere trent etter jobb. MEN da må jeg hente jr. på SFO først, stresse til treningssenteret for å få parkeringsplass, så må jeg vente til barnepassen åpner, så stresstrener jeg, hjem, begynne på middagen, lekser med jr., i verste fall må jeg ut med bikkja med en gang jeg kommer hjem (om ikke tenåring eller mannen har dukket opp) og klevask og annet husarbeid i tillegg.

Føler det er så lettvint for mannen som bare sier at jeg trener etter jobben i morgen, samme er det med tenåringen. De bare gjør det uten å tenke på at det er andre ting som skal gjøres også. Er så sliiiiiitne når dem kommer hjem må kuuuuuln. Jr. sliter i noen av fagene på skolen så det går med mye tid til lekser.

Pga operasjon har jeg ikke trent siden midten av desember 2012. Tenkte jeg skulle prøvd nå igjen, i alle fall ergometersykkel og overkropp. Benet som er operert er jeg usikker på om er klart.

Hvordan får dere andre tid? Hva gjør dere for å få det til? Er desperat. Har lagt på meg en del igjen nå og vil og MÅ ned i vekt + at jeg vil bli i bedre form.

Anonym poster: 1a13b8056d820bdce6f31d5213684624

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...