Gå til innhold

Gi meg styrke!! (Og tålmodighet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kar på snart fire år som har vært ganske enkel å ha ned å gjøre. Lite trass, noen få sinneutbrudd og egentlig ganske blid og fornøyd.

Nå har han fått en oppførsel som irriterer vettet av meg. Dere kjenner sikkert alle til det.

Han nekter å høre, later som han ikke hører, svarer nei! når vi ber han om noe. Nekter å spise middag. Lillesøster tar etter og sitter og roper æsj til middagen og spytter den utover. Gjør rett og slett masse rampestreker.

Dunker leker i hodet på lillesøster, putter ting inni gitaren mens vi ser på og sier han skal la det være. Og så flirer han.

Kjenner jeg holder på å klikke!

Hvordan i huleste klarer jeg å snu dette? Har ikke lyst å gå rundt som en furie og kjefte på en liten 'tyrann' i blått ullundertøy ;) Som for noen dager siden var lille kosetrollet mitt :)

Anonym poster: d30137205c6ebaed7bc24906b282eb2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ein sånn ein her i huset og, slu frekk liten 4 åring. Håper det snart går over, blir gal snart.

Anonym poster: 3096c1e50a7e42085ab6196985d504ff

Skrevet

Godt det ikke bare er her...

Anonym poster: d30137205c6ebaed7bc24906b282eb2f

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet
:o jeg har en sånn toåring enkelte (mange) dager...hva betyr det? Vil det bli verre? :o
Skrevet

Kjenner det så igjen! Her lot vi ikke barnet sitte med bordet mens vi spiste, så fikk det sitte alene når vi var ferdige. Var ikke mange dagene før han oppførte seg under måltidene igjen.

Anonym poster: 007731daaa077f8b2ef46526c9e01905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...