Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Vi er et par i tredve årene med to barn. Mannen min er kjempeflink med barna og hjelper til både hjemme og ute. Han er også flink til å huske på div merkedager. På disse områdene er han en drømmemann, men..... Det er alltid et lite men og det er at vi har ganske forskjellige på en del områder, itillegg til at jeg syns at han ikke er opptatt av hvordan han ser ut. Han prøver å trene innemellom uten at det har noe effekt når det kommer til kropp. Jeg tenner ikke på han, vet ikke om jeg noen gang har gjort det. Når vi er i syden, badeland osv så blir jeg flau over hvordan han ser ut. Magen som henger over shortsen osv..... Jeg er nok ikke perfekt selv, men jeg prøver å trene regelmessig, spise sunt. Han bare fnyser av meg når vi diskuterer kosthold. At nugatti er sunt fordi det inneholder nøtter. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men godt å få det ut. Noen som har vært i samme situajon? Vil jeg nen gang finne noem som både er flink med ungene, tar i et tak hjemme og som holder seg i form? Anonym poster: ef488b52a61e8eb5cd152821a41b2d84
klg,2 boys now:) Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 Huff håper ikke jeg el min mann noen gang blir så overfladisk...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 Er ikke hans gode kvaliteter viktigere enn en stor mage? Anonym poster: 60671d45c49c9d36bfa42b709cfcdb98
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 10. mars 2013 #4 Skrevet 10. mars 2013 He he, nugatti er sunt fordi det inneholder nøtter? Med den logikken der så kan jeg spise hva jeg vil og fremdeles ha et sunt kosthold Du må nok jobbe med deg selv her, ikke prøve å endre på mannen din. Hvis utseende hans er viktigere for deg enn hans kvaliteter som mann og pappa så må du tenke gjennom om det er en slik type kvinne du vil være. Berømte ord som kan være lett å glemme i et forhold er at man kan ikke endre andre enn seg selv...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #5 Skrevet 10. mars 2013 Jeg forstår deg godt, HI. Mannen min er verdens beste, både med barna, hjem og jobb. Men etter at vi traff hverandre, så har han lagt på seg 15 kg. Han har sluttet å trene (han var veldig muskuløs når vi traff hverandre) i dag er han feit, bleik og hårete. (Han ser ut som en varulv. hår over hele rygg, skuldre etc. før fjernet han det, nå bryr han seg ikke.) Penisen har blitt mye mindre pga fettansamling nedentil. hele mannen byr meg, fysisk, i mot. Allikevel er han far til mine barn. en elskelig, snill, god mann. jeg får meg ikke til å forlate han pga utseende, men det har faktisk fristet mang en gang. Ja, jeg er en overfladisk person, men det indre teller allikevel. Men jeg er såpass kravstor, at om jeg skal leve med en mann resten av livet, så vil jeg gjerne tenne på vedkommende. Hvorfor slå seg til ro med noe man ikke finner attraktivt? Nå lager jeg sunnere mat, drar mannen med ut på turer, og prøver å få han i form igjen :-) Anonym poster: 1e20fb4865e4dcfaa5d69eded5c297ec
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #6 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har heller ikke helt kontakt med mannen på det planet om dagen, men fatter ikke hvorfor. Han er som han alltid har vært, perfekt, jeg derimot... Ikke hans lyst det står på til tross for mitt forfall en gang... Stakkars mann! Anonym poster: 3fa4091c1ae082d5a4ef8e890a544fca
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #7 Skrevet 10. mars 2013 Var han ikke sånn før du valgte å få to barn med ham? Har han begynt å spise nugatti og innbille seg at det sunt nå etter dere fikk barn? Blir helt matt av alle her inne som får barn med imbesiler og så plutselig tror de at de skal forandre dem til en personlighet man liker bedre... Jeg hadde aldri orket å leve sammen med en ekkel utremt mann som spiste nugatti, men at mannen min har noe mer mage nå enn da vi var i begynnelsen av 20-årene anser jeg som en del av det naturlige forfallet. Dersom man går fra å være aktiv, sunn og sprek til å bli en lat stuegris som bare spiser junk er det han som har forandret seg, da synes jeg det er helt legitimt å gå fra ham. Hvis han har gjort og spist det samme hee tiden og det bare er at nå tåler kroppen det dårligere synes jeg du er kynisk, men synes heller ikke man skal måtte bli i et forhold med en person som byr enn i mot bare ford man var så dum at man absolutt skulle ha barn med vedkommende. (Tenke, SÅ pule, damer! Jeeses...) Anonym poster: 4e63b38e8805320d1025b184b103fe0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå