Gå til innhold

Har DU Crocs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du dem til? Og tør du å gå med dem Jarlestyle?(dvs HELE tiden).

Anonym poster: d159a369ea74802e10ba25ef545f6033

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff nei. Ikke på vilkår om jeg går i de skoene.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, har et par knall rosa. Kjøpt i anledning jobbe på legekontor. nå brukes de som innesko, og hvis jeg bare skal kjøre ungene på skolen og jeg mot formodning ikke skal på jobb.

Skrevet

Crocs som i 'the real deal' har jeg ikke. Men ett par billiggreier fra europris har jeg. De har jeg hatt i akkurat to uker og en dag siden jeg glemte tøfler da vi reiste til sykehuset. Brukte de fire dager på sykehuset og kommer sikkert til å ta de med meg på hytta for bruk til og fra utedoen..

Tidenes dårligste sko å gå på, så de kommer til å bli minimalt brukt!

Skrevet

Nei.

Men er på jakt etter gode innesko, så kanskje det er tingen?

Skrevet

Har noen knallrosa. De er et must når jeg er høygravid. Eneste jeg får bena ned i. Sånn ellers blir de kun brukt inne og når jeg skal ned å hente posten ;)

Skrevet

Har 2 par ett par rosa på jobb.bhg.

Hjemme ett par turkise som er nå 9 år gammel:-/da jeg var på mitt mest gravide kunne det hende jeg dro på butikken el til legen med de på.men ellers kun til hjemme bruk

Skrevet

Sko som ikke sklir.

Anonym poster: 5b270ce3bd0d2c37746a4d14ce7448d6

Skrevet

Nei, men har et par slippers stående på verandaen.

Anonym poster: 5cb9b8e5dedb5b73630726a4073e9c13

Skrevet

Jepp, billigversjonen i to farger og de er kjempegode å gå på :D

Bruker de når jeg tar katten ut (rasekatt som går i bånd), henter posten og tar ut søpla. Aldri i "offentligheten".

Det andre paret bruker jeg som innesko til tider. Fantastiske om jeg har gått lenge i høye hæler.

Anonym poster: d1d44043a17c61ac51468c0dd3756cab

Skrevet

Nope! Kommer aldri til å kjøpe det heller. Jeg går heller barbeint enn å gå i så stygge sko. :)

Skrevet

Ja, bruker dem på jobb.

Liker dem fordi de er så enkle å få rene hvis det kommer noe gris på dem.

Skrevet

Ja, bruker dem på jobb.

Liker dem fordi de er så enkle å få rene hvis det kommer noe gris på dem.

Samme her, og jeg synes de er gode å gå med. og de puster godt, jeg blir ikke klam på beina.

Skrevet

Ja. Bruker dem som innesko. Første jeg tar på meg om morgenen og siste jeg tar av meg før jeg legge rmeg :-)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg bruker de hjemme, synes de er nydelige som tøfler :)

Skrevet

Har et par på jobb, et par til innebruk hjemme og et par jeg bruker når jeg skal gå en kjapp tur med bikkja på kvelden, være på terrassen o.l.

Syns de er kjempegode å gå i. Men tar de ikke på meg når jeg skal i butikken liksom

Skrevet

Ja, eller et par lilla fra europris. De brukes mye hjemme for de er behagelig for meg med stor gravidmage pluss at jeg fryser mye på føttene

Men kunne aldri gått ut med de nei.

Anonym poster: 8b34200cdc24fd71e635a48f257766e1

Skrevet

nei, har adidias slipperser som jeg bruker på jobb.

Skrevet

Ja, et par knæsj rosa. :P

Bruker dem bare som innesko, og hvis jeg henter posten. Eneste unntak var uka etter fødsel, da fikk jeg ikke på meg noen andre sko. ;)

Skrevet

Ja, har ett par svarte med mange crocks pynt på :D Bruker dem mest på sommeren, men da er det kun ute i hagen. Tørr ikke vise meg ute blandt folk med dem :P

Skrevet

Jeg har et par crocs kjøpt på crosbutikk i utlandet. De er formet som sandaler, med litt hæl. Utrolig gode å gå i, de kan jeg gå med overalt på sommeren! Ingen som ser at det er crocs;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...