Gå til innhold

Barnevogn & utstyr


Rosenberg

Anbefalte innlegg

Hei :D

Hvilken barnevogn planlegger du/dere å kjøpe?

Brukt, eller ny? Duo eller kombi?

 

Har dere begynt å kjøpe annet utstyr, eller venter dere?

 

R :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte å kjøpe barnevogn brukt, så da venter noen mnd og ser hva som er tilgjengelig da. Helst lyst på kombi med 4 hjul og stabil! Har en stor hund som kan vimse rundt, så tør ikke skaffe noe lightweight vogn :P

 

Babytøy og utstyr har jeg arvet flere bokser med, så tviler på at jeg trenger noe nytt der.

Vil helst vente til etter ultralyd før jeg skaffer noe mer, i tilfelle noe er galt med babyen :/

Går og tenker på det hele tiden, så dum som jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å kjøpe barnevogn brukt, så da venter noen mnd og ser hva som er tilgjengelig da. Helst lyst på kombi med 4 hjul og stabil! Har en stor hund som kan vimse rundt, så tør ikke skaffe noe lightweight vogn :P

 

Babytøy og utstyr har jeg arvet flere bokser med, så tviler på at jeg trenger noe nytt der.

Vil helst vente til etter ultralyd før jeg skaffer noe mer, i tilfelle noe er galt med babyen :/

Går og tenker på det hele tiden, så dum som jeg er..

Du er nok ikke alene om å tenke at noe kan være galt... Desverre! Men satser på at "lille" er helt perfekt inni der.

Mye å spare på brukt vogn, men så ser jeg at de kan bestilles ganske billig fra Sverige. *Tenketenke*

 

Har kikka litt på duovogn, siden de har bedre plass inni bagen. Med tanke på isolering til vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok valgt duovogn til et septemberbarn. Det er mye mer plass i den til vognpose! Vi har Simo kombi etter førstemann. Vi beholder den til neste også, med mindre jeg ikke kommer over en pent brukt duo fra samme årstall. Saken er at de nye Simo vognene er kortere i modellen (ryggen). Vi får lange barn, så tørr ikke å kvitte meg med den vi har.. Simo har de største vognene.

 

Vi har det meste av utstyr, men må kjøpe noen småtterier. Det tar vi etter ultralyd. Må vite hvilken farge jeg skal kjøpe det vi trenger i først! ;)

Endret av Gjør plass til en til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt Duo-vogn, myye bedre plass i bag-delen til vinterbarna. Har en emaljunga duo fra 1. barn vi vil bruke igjen :-) (emaljunga er ikke mindre enn simo) ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...