Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Hva fader er det med folk som tar ei klype, får ikke alt i kjeften på en gang, så biter av halvparten? Bråker noe jævlig og smuler innihelvete Dette er min nydelige mor. På 2. posen på 3. dagen... Anonym poster: ac980aa665945e95f3919ead091872e5
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 En og en bit...det forsvinner jo ikke noe sted.
Gjest Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 Jeg eter ikke, men spiser potetgull Tar en og en bit forresten og suger litt på det slikat det ikke knaser så forferdelig
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #4 Skrevet 10. mars 2013 Tar en bunke og legger de "riktig" vei (alle de bøyde samme vei), dypper de i dip og trøkker inn i kjeften.. MMMMmm! Anonym poster: 9653746cfec6c601d31c0dab6ea6ee60
PeppaPig Skrevet 10. mars 2013 #5 Skrevet 10. mars 2013 Tar en og en bit, suger av saltet/krydderet og så tygger jeg og svelger. Kan bruke et par dager på en pose potetgull.
DaTuMa Skrevet 10. mars 2013 #6 Skrevet 10. mars 2013 Jeg spiser en og en bit. Vil ikke ha en bunke i hånda, da blir hånda full av smuler og fett
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. mars 2013 #7 Skrevet 10. mars 2013 Spiser en og en.. Den skal også inn i kjedten riktig vei. Det vil si med buen opp. Det er helt feil å spise potetgull der buen går ned og to kanter stikker opp i ganen på hver side dette er like viktig for meg som at dopapiret må henge ut fra veggen... Men taffelsticks må spises i små dunger..
*Miss Flua* Skrevet 10. mars 2013 #8 Skrevet 10. mars 2013 Spiser en og en.. Den skal også inn i kjedten riktig vei. Det vil si med buen opp. Det er helt feil å spise potetgull der buen går ned og to kanter stikker opp i ganen på hver side dette er like viktig for meg som at dopapiret må henge ut fra veggen... Men taffelsticks må spises i små dunger.. Som om jeg skulle sagt det selv
Soon to be mum Skrevet 10. mars 2013 #9 Skrevet 10. mars 2013 Spiser en og en.. Den skal også inn i kjedten riktig vei. Det vil si med buen opp. Det er helt feil å spise potetgull der buen går ned og to kanter stikker opp i ganen på hver side dette er like viktig for meg som at dopapiret må henge ut fra veggen... Men taffelsticks må spises i små dunger.. Spiser en og en.. Den skal også inn i kjedten riktig vei. Det vil si med buen opp. Det er helt feil å spise potetgull der buen går ned og to kanter stikker opp i ganen på hver side dette er like viktig for meg som at dopapiret må henge ut fra veggen... Men taffelsticks må spises i små dunger.. Som om jeg skulle sagt det selv Jepp. Melder meg inn i klubben her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå