Gå til innhold

Hvordan eter du potetgullet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva fader er det med folk som tar ei klype, får ikke alt i kjeften på en gang, så biter av halvparten? Bråker noe jævlig og smuler innihelvete :( Dette er min nydelige mor. På 2. posen på 3. dagen...

Anonym poster: ac980aa665945e95f3919ead091872e5

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

En og en bit...det forsvinner jo ikke noe sted.

Skrevet

Jeg eter ikke, men spiser potetgull :D

Tar en og en bit forresten og suger litt på det slikat det ikke knaser så forferdelig :)

Skrevet

Tar en bunke og legger de "riktig" vei (alle de bøyde samme vei), dypper de i dip og trøkker inn i kjeften.. MMMMmm!

Anonym poster: 9653746cfec6c601d31c0dab6ea6ee60

Skrevet

Tar en og en bit, suger av saltet/krydderet og så tygger jeg og svelger.

Kan bruke et par dager på en pose potetgull.

Skrevet

Jeg spiser en og en bit. Vil ikke ha en bunke i hånda, da blir hånda full av smuler og fett

Skrevet

Spiser en og en.. Den skal også inn i kjedten riktig vei. Det vil si med buen opp. Det er helt feil å spise potetgull der buen går ned og to kanter stikker opp i ganen på hver side ;) dette er like viktig for meg som at dopapiret må henge ut fra veggen...

Men taffelsticks må spises i små dunger..

Skrevet

Spiser en og en.. Den skal også inn i kjedten riktig vei. Det vil si med buen opp. Det er helt feil å spise potetgull der buen går ned og to kanter stikker opp i ganen på hver side ;) dette er like viktig for meg som at dopapiret må henge ut fra veggen...

Som om jeg skulle sagt det selv :D

Skrevet

Spiser en og en.. Den skal også inn i kjedten riktig vei. Det vil si med buen opp. Det er helt feil å spise potetgull der buen går ned og to kanter stikker opp i ganen på hver side wink.png dette er like viktig for meg som at dopapiret må henge ut fra veggen...

Spiser en og en.. Den skal også inn i kjedten riktig vei. Det vil si med buen opp. Det er helt feil å spise potetgull der buen går ned og to kanter stikker opp i ganen på hver side wink.png dette er like viktig for meg som at dopapiret må henge ut fra veggen...

Som om jeg skulle sagt det selv biggrin.png

Jepp. Melder meg inn i klubben her. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...