vippespirr Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 I Kristiansand må vi visst ha med eget tøy til babyen nå. Hva skal jeg ta med? Ikke interessert i å overpynte han de første dagene akkurat!
Ønsker3gull Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 Spørs når du har termin kanskje, men uansett er man jo inne på sykehuset de dagene man er der. Jeg hadde tatt med tre bodyer, en eller to pysjer, et par sokker og to litt løse gode og mye bukser/ sparkedresser. Hvis du har termin nå og skal hjem fra sykehuset når det er såpass kaldt som det kan være nå, så hadde jeg tatt med kjøredress, varme sokker og votter og lue.. og selvfølgelig det han skal ha på under. Selv får jeg i begynnelsen av juni så jeg tror at til selve hjemreisen så bruker jeg det jeg bruker inne på sykehuset.. + en liten tynn lue og dersom det ikke er veldig varmt den dagen er det kjekt å ha med en liten bomullsjakke til den lille tenker jeg:) Når har du termin? Selv går jeg inn i 3. tri fredag 22. feb og gleder meg veldig til det:) Nedtelling her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå