Gå til innhold

Så lei meg og frustrert over vektøkning :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet på medisiner som gjør at jeg bare går opp og opp i vekt :( Nå er det 0,5 kg på to dager hvor jeg i tillegg har vært superbevisst på hva jeg spiser. Jeg har levd på lavkarbo i 2 år og holdt vekta i 1,5 år. Nå har jeg startet på medisiner som gjør at jeg bare går opp og opp uansett hvor lavt jeg ligger på karbo. De siste to dagene har jeg levd på ketosenivå, men allikvel går jeg opp 0,5 kg! De siste ukene har jeg bare gått opp og opp :( Hva gjør jeg nå? Hvor skal jeg ende opp? Jeg har ikke lyst til å ende opp der jeg var da jeg gikk på medisinene sist, men i det tempo jeg legger på meg nå så virker det som jeg kommer til å ende opp med å veie enda mer enn sist :( Tør snart ikke spise :(

Anonym poster: 09606cb7d9271b9887f3824c6b2c6336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konsulter legen din!

Er det en annen medisin du kan bytte til f.eks?

Skrevet

Ja, jeg skal ta kontakt i morgen. Men jeg hører bare til poliklinisk og har ingen fast spesialist. Litt redd jeg ikke får snakket med noen. Og at de i hvert fall ikke bryr seg om vektøkning som tema. Jeg er usikker på om det er medisiner jeg kan bytte til, men har fått tips om en type, så skal høre om det går. Hvis ikke, tror jeg at jeg kommer til å be om å bli tatt av de. Uansett konsekvenser. (Hjertemedisiner). Jeg orker ikke mer av dette. Og det er ikke bare vektøkningen. Er 100 % sykmeldt pga bivirkninger av medisinene. Fungerer bedre uten enn med :( Dette er bare dråpen.

HI

Anonym poster: 09606cb7d9271b9887f3824c6b2c6336

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...