Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Lurte på om vi skulle droppe fjellet i år og kanskje dra til Billund. Noen som har vært der såpass tidlig før? Anonym poster: c65dfaa0d8aa937aada21204241bf22a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 Var der sist påske, billig og populært. Vi er 5 stk og bet ca 5000 får ei uke i sommerhus og med båten over. Anbefales. Anonym poster: e14bd1fcbb518fee37b49e9dad01550b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 Hvilken båt tok dere? Anonym poster: c65dfaa0d8aa937aada21204241bf22a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #4 Skrevet 10. mars 2013 Super speed Larvik-Hirtshals Anonym poster: e14bd1fcbb518fee37b49e9dad01550b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #5 Skrevet 10. mars 2013 Takk for svar! Lang kjøretur fra Hirtshals? Anonym poster: c65dfaa0d8aa937aada21204241bf22a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #6 Skrevet 10. mars 2013 Vi har vært både i påsken og i pinsen, begge deler er helt greit, men litt varmere og skikkelig vår om du venter til pinsen. Vi har kjøpt pakkeløsninger gjennom colorline og bodd på Lalandia, helt supert, ungene elsker det. Hyttene er flotte, badelandet er stort og kjempegøyalt, alt i gangavstand fra Legoland. Er en liten kjøretur fra Hirtshals, men i Danmark er det fine motorveier så det går fort og greit. Ikke noe problem. Anonym poster: 8be36100e388b0157c2074b3d4670454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå