Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 ? Anonym poster: 75f04b1b1f188f7430d15844e21b69b1
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 I dåp.. Anonym poster: f87cfbfb6a1cbc1176b1f8bb48538c37
me_87 Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Vi skal i bursdag til farmoren til sønnen min. Blir kjekt det Er ikke sammen med barnefaren så er ikke så ofte han ser tantene og onklene på den siden. Å sønnen min forguder jo fetteren sin på 7 år så han kommer til å storkose seg Endret 10. mars 2013 av me_87
stearin Skrevet 10. mars 2013 #4 Skrevet 10. mars 2013 Tenkte å ta med jenta på snart 3 en plass der det er flatt nok til å gå på ski. Men var litt i tvil siden jeg har "ropt på elgen" i doskåla halve natta. Blir kanskje heller en tur til jentas mormor, utenfor hennes hus er det flatt og da har jeg mulighet til å avslutte raskt om formen skulle kreve det.
stearin Skrevet 10. mars 2013 #5 Skrevet 10. mars 2013 Så ut av vinduet nettopp, og jeg tror jeg dropper skiplanene... Da drar vi heller på besøk til en venn. Skal også få besøk senere i dag, så vi blir å lage god middag
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #6 Skrevet 10. mars 2013 Håper du roper på elgen pga graviditet da;-) Jeg skal trene og går besøk. Mannen skal på ski med knekten. Jeg har dessverre ikke ski:( Anonym poster: 861f1e93d7d1fa1130ad03c2275f489b
min<3 Skrevet 10. mars 2013 #7 Skrevet 10. mars 2013 Vi skal først på håndballkamp med eldste. Så tror jeg vi skal dra på besøk til mini sin tante og kanskje leke i barnehagen som er i nærheten der. Sola skinner allerede, så det er et godt tegn :-)
hit og dit Skrevet 10. mars 2013 #8 Skrevet 10. mars 2013 Jeg skal styre på med forsikringer og annet papirarbeid, jentene skal på tur med pappaen
humlesurr Skrevet 10. mars 2013 #9 Skrevet 10. mars 2013 Vi er på hytta og skal bort i bakken etter frokost. Solen skinner og det gjør jeg også
stearin Skrevet 10. mars 2013 #10 Skrevet 10. mars 2013 Håper du roper på elgen pga graviditet da;-) Jeg skal trene og går besøk. Mannen skal på ski med knekten. Jeg har dessverre ikke ski:( Anonym poster: 861f1e93d7d1fa1130ad03c2275f489b Hoho, hadde det bare vært så bra Nei, jeg tipper omgangssyken slår til denne måneden også... :S
humlesurr Skrevet 10. mars 2013 #11 Skrevet 10. mars 2013 Så ut av vinduet nettopp, og jeg tror jeg dropper skiplanene... Da drar vi heller på besøk til en venn. Skal også få besøk senere i dag, så vi blir å lage god middag DET er dårlig gjort det! Jeg håper ikke vi er venner, for en nyspydd er ikke ønskelig på besøk her
stearin Skrevet 10. mars 2013 #12 Skrevet 10. mars 2013 Så ut av vinduet nettopp, og jeg tror jeg dropper skiplanene... Da drar vi heller på besøk til en venn. Skal også få besøk senere i dag, så vi blir å lage god middag DET er dårlig gjort det! Jeg håper ikke vi er venner, for en nyspydd er ikke ønskelig på besøk her Uff, det var jo det da... Nei, da tror jeg vi holder oss innendørs Jeg glemmer stadig vekk meg selv, særlig når jeg ikke er sengeliggende, men når jenta er syk holdes hun hjemme fra barnehagen 72 timer etter siste oppkast eller bleie... Takk for påminnelsen
Sli1 Skrevet 10. mars 2013 #13 Skrevet 10. mars 2013 Vi skal ut i skogen og grille pølser.. Lovt 3 åringen det lenge nå og i dag er det ingenting som har kommet i veien.. Litt spent på hvordan det kommer til å å med minsten i bæremeisen men;)
Vogndilla Skrevet 10. mars 2013 #14 Skrevet 10. mars 2013 Her er det strålnde vær, så vi skal ut på skitur. Fin tur som ender ved en liten hytte hvor de selger pølser, kaffe, saft og vaffler i regi av bondekvinnelaget.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #16 Skrevet 10. mars 2013 Vi skal ut og ake med noen venner før middag med besteforeldre. Anonym poster: aded015d489ac6cde2dd8ff51c16b613
petite fleur Skrevet 10. mars 2013 #17 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har allerede vært ute på skitur i dag (alene), i ettermiddag skal vi i bursdag til mamma. Hva vi skal finne på i mellomtiden vet jeg ikke, men ut og grille pølser hørtes kos ut
Gjest Kira bjeffer Skrevet 10. mars 2013 #19 Skrevet 10. mars 2013 Barnas holmenkolldag Dit er vi på vei nå også, regner med at det blir fullt kaos og mye moro
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2013 #20 Skrevet 10. mars 2013 Jeg skulle sove til langt på dag, for ungene overnatter hos besteforeldre. Men tror dere jeg fikk sove? Var oppe til klokka fem og våknet første ganger kl åtte, så ni, så halv ti. Og jeg ligger ennå og hører på at gubben snorker... Anonym poster: 80b3c91ab59f6c573c712467bba41e6b
Fire småtroll Skrevet 10. mars 2013 #21 Skrevet 10. mars 2013 Leke i hagen, lage pizzasnurrer med ungene og ta livet med ro.
Ulver Skrevet 10. mars 2013 #22 Skrevet 10. mars 2013 Nyte hjemme mitt (spesielt sofaen) Kunne godt tenkt meg en tur ut, men orker ikke når det er så kaldt ute.
Naturell Skrevet 10. mars 2013 #24 Skrevet 10. mars 2013 En uke til termin og alt er tungt. Har som mål i dag å dusje, få på meg sokker uten hjelp, bytte sengetøy og gå en liten tur rundt huset (om jeg får på meg skoene....).
☆☆☆ Skrevet 10. mars 2013 #25 Skrevet 10. mars 2013 Trilletur i finveret, deretter på besøk til foreldra mine sida søstra mi kjem med ettermiddagsflyet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå