Gå til innhold

Hva skal dere i dag??


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonym poster: 75f04b1b1f188f7430d15844e21b69b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dåp..

 

Anonym poster: f87cfbfb6a1cbc1176b1f8bb48538c37

Skrevet (endret)

Vi skal i bursdag til farmoren til sønnen min.

Blir kjekt det :)

Er ikke sammen med barnefaren så er ikke så ofte han ser tantene og onklene på den siden.

Å sønnen min forguder jo fetteren sin på 7 år så han kommer til å storkose seg :)

Endret av me_87
Skrevet

Tenkte å ta med jenta på snart 3 en plass der det er flatt nok til å gå på ski. Men var litt i tvil siden jeg har "ropt på elgen" i doskåla halve natta.

 

Blir kanskje heller en tur til jentas mormor, utenfor hennes hus er det flatt og da har jeg mulighet til å avslutte raskt om formen skulle kreve det.

Skrevet

Så ut av vinduet nettopp, og jeg tror jeg dropper skiplanene... Da drar vi heller på besøk til en venn. Skal også få besøk senere i dag, så vi blir å lage god middag :)

Skrevet

Håper du roper på elgen pga graviditet da;-)

 

Jeg skal trene og går besøk. Mannen skal på ski med knekten. Jeg har dessverre ikke ski:(

 

Anonym poster: 861f1e93d7d1fa1130ad03c2275f489b

Skrevet

Vi skal først på håndballkamp med eldste. Så tror jeg vi skal dra på besøk til mini sin tante og kanskje leke i barnehagen som er i nærheten der. Sola skinner allerede, så det er et godt tegn :-)

Skrevet

Jeg skal styre på med forsikringer og annet papirarbeid, jentene skal på tur med pappaen

Skrevet

Vi er på hytta og skal bort i bakken etter frokost. Solen skinner og det gjør jeg også :D

Skrevet

Håper du roper på elgen pga graviditet da;-)

 

Jeg skal trene og går besøk. Mannen skal på ski med knekten. Jeg har dessverre ikke ski:(

 

Anonym poster: 861f1e93d7d1fa1130ad03c2275f489b

 

Hoho, hadde det bare vært så bra :P Nei, jeg tipper omgangssyken slår til denne måneden også... :S

Skrevet

Så ut av vinduet nettopp, og jeg tror jeg dropper skiplanene... Da drar vi heller på besøk til en venn. Skal også få besøk senere i dag, så vi blir å lage god middag :)

 

DET er dårlig gjort det! Jeg håper ikke vi er venner, for en nyspydd er ikke ønskelig på besøk her :P

Skrevet

Så ut av vinduet nettopp, og jeg tror jeg dropper skiplanene... Da drar vi heller på besøk til en venn. Skal også få besøk senere i dag, så vi blir å lage god middag :)

 

DET er dårlig gjort det! Jeg håper ikke vi er venner, for en nyspydd er ikke ønskelig på besøk her :P

 

Uff, det var jo det da... Nei, da tror jeg vi holder oss innendørs :P Jeg glemmer stadig vekk meg selv, særlig når jeg ikke er sengeliggende, men når jenta er syk holdes hun hjemme fra barnehagen 72 timer etter siste oppkast eller bleie...

 

Takk for påminnelsen :D

Skrevet

Vi skal ut i skogen og grille pølser.. Lovt 3 åringen det lenge nå og i dag er det ingenting som har kommet i veien.. Litt spent på hvordan det kommer til å å med minsten i bæremeisen men;)

Skrevet

Her er det strålnde vær, så vi skal ut på skitur. Fin tur som ender ved en liten hytte hvor de selger pølser, kaffe, saft og vaffler i regi av bondekvinnelaget.

Skrevet

Barnas holmenkolldag :)

Skrevet

Vi skal ut og ake med noen venner før middag med besteforeldre.

 

Anonym poster: aded015d489ac6cde2dd8ff51c16b613

Skrevet

Jeg har allerede vært ute på skitur i dag (alene), i ettermiddag skal vi i bursdag til mamma. Hva vi skal finne på i mellomtiden vet jeg ikke, men ut og grille pølser hørtes kos ut :)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Barnas holmenkolldag :)

 

Dit er vi på vei nå også, regner med at det blir fullt kaos og mye moro :)

Skrevet

Jeg skulle sove til langt på dag, for ungene overnatter hos besteforeldre.

Men tror dere jeg fikk sove? Var oppe til klokka fem og våknet første ganger kl åtte, så ni, så halv ti. Og jeg ligger ennå og hører på at gubben snorker...

 

Anonym poster: 80b3c91ab59f6c573c712467bba41e6b

Skrevet

Leke i hagen, lage pizzasnurrer med ungene og ta livet med ro.

Skrevet

Nyte hjemme mitt (spesielt sofaen) Kunne godt tenkt meg en tur ut, men orker ikke når det er så kaldt ute.

Skrevet

Slalombakken og stjernefest :)

Skrevet

En uke til termin og alt er tungt. Har som mål i dag å dusje, få på meg sokker uten hjelp, bytte sengetøy og gå en liten tur rundt huset (om jeg får på meg skoene....).

Skrevet

Trilletur i finveret, deretter på besøk til foreldra mine sida søstra mi kjem med ettermiddagsflyet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...