Gå til innhold

Ønsker med tre barn, men litt usikker.... råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi bare ett barn på fire år. Nestemann er planlagt ca på denne tiden neste år. Jeg har alltid tenkt at to barn er nok, men begynner nå å tenke på at jeg vil ha tre. Dette tror jeg er fordi jeg ser hvor fort barna blir selvstendige og klarer mer og mer selv. Det jeg er litt usikker på er økonomien og at vi kun har tre soverom, slik at to av barna må dele. Noen som kan slenge ut noen tanker? Når vi begge jobber 100% kommer vi til å ha ca 43000 utbetalt. Vi har huslån på kun 7000 fordi utleieleiligheten på eneboligen vår "sponser" halve lånet. Ellers har vi forsikring, bhg, strøm, mat+++ vi må betale.

Hvordan er økonimien til dere med tre barn? Vil gjerne høre fra dere som har større barn også :-) Til info så er mannen med på å ha tre barn!

Anonym poster: 5f3212f05e724f2c6901707db14392b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første barnet er det "dyreste", iallefall de første åra. Når barn nr 2 kommer har man allerede investert i vogn, seng, stellebord osv...

Man merker det mer når de blir eldre og man skal betale for f.eks barnehage, sfo, fritidsaktiviteter osv......

Vi har tre gutter og her arves det mye, både av klær, ski, sykler og annet. En del penger går det jo, men det går rundt!

Vi har ca 40 000 utbetalt tilsammen hver mnd.

Det blir ikke sydentur på oss de første åra for å si det sånn, men det er jo heller ikke viktig!

Anonym poster: 50c4c4a84c46a93279e43a29579254c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...