Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Hei, blir dere å komme til ...stedsnavn...? Holder på å bli gaaal av venting Hadde trengt tips om bleieslutt og ammeslutt. Lots of love <3<3<3 Senere har samme person skrevet på facebook at hun savner å få familie på besøk (jeg er i familie med henne). Vi skal reise til henne før påskeferien og bli over påska. Har egentlig ingen tidsgrense, da jeg er i perm og har kun et bhgbarn. Sliter litt med å svare på slike meldinger, jeg føler jeg må sende en omsorgsfull melding med "lots of love" tilbake, og jeg er ikke no flink på det. Det dumme er at jeg ikke har noe konkret dato for avreise, men vi skal definitivt dit før påske. Hva ville du svart? Hva er greit å svare, hva er helt ugreit? Anonym poster: d79e334a67e69bbe5f50cecd8c918605
Koala *g07* Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Da ville jeg bare svart at ja det gjør vi Håper på å komme før påske. Det blir koselig å ses igjen snart!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 Herregud! Er dere 14 år eller?? Anonym poster: 264bd44189666a71b7fb977fcf3831e4
Ulver Skrevet 9. mars 2013 #5 Skrevet 9. mars 2013 Skriv at dere gleder dere til å komme på besøk. Tips skal du få. Sleng på en varm klem med et hjerte på slutten
Tarssan Skrevet 9. mars 2013 #6 Skrevet 9. mars 2013 Ta en telefon hvor du sier det du skriver her, at du ikke har noen dato ennå. Så kan dere samtidig snakke om ammeslutt osv. Regner med at dette er en person du kjenner ganske godt siden dere skal tilbringe påsken der? Jeg synes det er lettere å ta slike ting muntlig, da meldinger lett kan missforståes.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #7 Skrevet 9. mars 2013 Ta en telefon hvor du sier det du skriver her, at du ikke har noen dato ennå. Så kan dere samtidig snakke om ammeslutt osv. Regner med at dette er en person du kjenner ganske godt siden dere skal tilbringe påsken der? Jeg synes det er lettere å ta slike ting muntlig, da meldinger lett kan missforståes. Jeg er helt enig.. Egentlig hater jeg å skrive meldinger, det er virkelig vanskelig, ihvertfall for meg. Jeg kjenner personen veldig godt, hun har vært som en søster for meg gjennom oppveksten. Dessverre flyttet vi begge lenger bort fra hverandre og ses veldig sjelden (type 1-2 ganger i året). Akkurat nå har livet ført oss omtrent 70-80 mil fra hverandre. hi Anonym poster: d79e334a67e69bbe5f50cecd8c918605
Tarssan Skrevet 9. mars 2013 #8 Skrevet 9. mars 2013 Da ringer du " hei, ringer heller, er ikke så gla i de meldingene fram og tilbake, mye koseligere å snakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå