Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Jeg og mannen koser oss med litt rødvin, potetgull og dipp:-) Snart skal vi lage oss biff, ris, bakte grønnsaker og peppersaus:-) Anonym poster: 462276553660155c11f3e97a6d580bab
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Vi har hatt spontant middagsbesøk av en kompis av samboer, det ble en hyggelig kveld lillegutt har også vært våken lenge, og det gir jo alltids et lite håp om en litt sen morgen! nå sitter vi som to slakt i sofaen og prøver å holde oss våken en liten stund til. Tenkte å se Mr Selfrigde på Svt, synes det er en bra serie, og så varer den bare en time og det er godt for en trøtt strømpe som meg! nå er den selvfølgelig flyttet til litt senere i kveld, så vi får se om jeg sovner av mens jeg venter
hit og dit Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 For første gang siden minsten var baby har vi delt opp jentene og hatt med en hver på aktiviteter i dag. Så møttes vi til god middag med biff, fløtegratinerte poteter, mais, tomatsalat og annet grønt. Etterpå kikket vi på vår nyinnkjøpte barbiefilm, før jentene la seg. Nå må mannen jobbe litt med noe greier og jeg drikker en øl og planlegger ferie på facebook chat med venner.
Tarssan Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 Akkurat nå er jeg overrasket over hvor fort den store stratosplata forsvant Er på hytta sammens med familien, barna sover og jeg og mannen skulle egentlig hygge oss sammen med div. Men så måtte han plutselig på jobb, så da sitter jeg her å spiser alt det gode alene
Fae Skrevet 9. mars 2013 #5 Skrevet 9. mars 2013 Er på jobb i 15 minutter til. Men alle er lagt og det er ro her, så jeg slapper av litt og surfer litt siden alle arbeidsoppgaver er gjort. Ellers så hadde jeg kjøpt med meg jorbær og banan i dag, og åt nettopp en stoooor skål med deilige oppskjærte biter av dette og vaniljesaus. Deiiiilig :-D
stearin Skrevet 9. mars 2013 #6 Skrevet 9. mars 2013 Har kun sett på tv. Hadde litt lyst til å bake noe godt, men er egentlig dødssliten, så jeg utsetter det til i morgen. Skal straks dra å henge opp klær, så er det natta for min del. Ellers stumper jeg av på sofaen, og det er ikke særlig komfortabelt... Virkelig trøtt og sliten nå.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #7 Skrevet 9. mars 2013 Gutta ser på tv og jeg prøver å cracke et pc-program Anonym poster: 5361d957d061011827d4c47499eb3d0e
beibilykke Skrevet 9. mars 2013 #8 Skrevet 9. mars 2013 Småen er hos besteforeldrene,så jeg hadde planlagt en kveld med snop,brus og magic mike alene,og en tidlig kveld siden jeg skal pp jobb kl 05. (Mannen skulle ut med venner og gå på konsert) Slik ble det ikke akkurat.mannen ville heller være hjemme med meg (ntaaaw <3 ) så vi har laga pizza,sløva foran tv 'en OG prøvd å lage baby ;-) Nå er det natta !!
PintSizedDictator Skrevet 9. mars 2013 #9 Skrevet 9. mars 2013 Sett hestefilmer med eldste jenten min. Jeg er litt mettet på hest nå kan man si. Hun kunne fort sett enda fler så jeg måtte jage henne i seng. Nå sitter jeg bare å føler litt på situasjonen min. Jeg ser litt frem til å komme meg ut og starte på nytt. Blanke ark og alt det der... jeg har en hel jævla fargepalett å kose meg med Og så skal jeg vel snart i seng. Prøve å sove litt før bitteliten våkner og skal ha mer mat.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #10 Skrevet 9. mars 2013 Her har det bare vært sofasløving i kveld. To unger sover borte, en unge hentet vi på fest for noen timer siden. Hun sovnet på fanget mitt for hum var helt utslitt. Men mamma hjertet mitt smeltet når hun hadde det så gøy, hun ville nemlig ikke på fest når jeg forlot konserten hun holdt ista. Hun eldste sitter i stua og mannen sover på sofaen. Anonym poster: 3b2f0ee7ae4e8a01b08bb13122889ebd
Bananahammock Skrevet 9. mars 2013 #11 Skrevet 9. mars 2013 Jeg er alene hjemme, mannen er på guttekveld. Guttungen sover og jeg ser Game of Thrones. Lurte på å drikke et glass cola og ta kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå