Gå til innhold

et spm til

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som får barnebidrag, og far har barnet i lengre perioder. eks 4 uker i sommerferien. eller ved alvorlig sykdom.

hvor lenge er det greit at far holder tilbake barnebidraget?

forventer ikke få barnebidrag for de gangene han har hatt jenta i lengre perioder. og pengene går til jenta ikke til mit budsjet- dvs jeg har brukt de pengene så langt på å betale bhg og sfo regningen.

men er det greit at han holder bidraget tilbake 2 mnd fordi han hadde henne en mnd?

han har ikke hatt ekstra utgifter på henne annet enn mat og drivstoff til og fra skolen hennes (kort avstand). vi har stilt med klær og leker etter fårespørsel, jeg sitter med sfo regningen for å nevne noe.

er redd for å bli oppfattet smålig, men det har vert så mye tull fra hans side og ønsker sterkt tilbakemelding og synspunkter fra andre!

Anonym poster: 56bc603ad86f6c47af9acded90331e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta bidraget gjennom Nav så slipper du tull fra far.

Anonym poster: 351d92b4e64bc66c10efdd373fdb81d0

Skrevet

holder på å ordne det!

men har han rett i sine påstander eller "utnytter" han min dumsnilhet?

Anonym poster: e1ddc7429122ae15863f82e54e1e24c4

Skrevet

Han kan ikke holde tilbake penger for vanlig ferie. De ukene er medregnet når dere regnet ut bidraget.

Har han ungen/e lengre enn det avtalte får dere SAMMEN bli enige om han skal få refusjon.

Anonym poster: caab3e5ed0cac2aa75e8bcedcb3bcc22

Skrevet

tusen tusen takk!

er det noe vis jeg kan finne ut hvor mye årslønna hans ligger på? han driver egen bedrift, og har et barn med en tredje dame... og skjønner meg ikke helt på nav kalkulatoren..

å spørre han direkte hva års inntekt han har er ikke aktuelt..

Anonym poster: e1ddc7429122ae15863f82e54e1e24c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...