Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Er det noen som har erfaring med dette og kunne tenke seg å fortelle litt om hvordan det var? Er førstegangs og begynner å bli litt nervøs for fødselen... Anonym poster: 48667037476725efe14507ed5a5fd904
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Jeg fødte der, men var så redd for å revne at jeg ville føde i best posisjon for å unngå det. Så da kan man ikke føde i vann ettersom de ikke ser noe under vann;P Men er store badekar i allefall:) De var veldig profesjonelle og snille:) Anonym poster: 752df78f5e50a63fe7d22fd62fb6ba70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå