Gå til innhold

Vannfødsel ved St. Olavs


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med dette og kunne tenke seg å fortelle litt om hvordan det var? Er førstegangs og begynner å bli litt nervøs for fødselen...

 

Anonym poster: 48667037476725efe14507ed5a5fd904

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte der, men var så redd for å revne at jeg ville føde i best posisjon for å unngå det. Så da kan man ikke føde i vann ettersom de ikke ser noe under vann;P Men er store badekar i allefall:) De var veldig profesjonelle og snille:)

 

Anonym poster: 752df78f5e50a63fe7d22fd62fb6ba70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...