Studine mevik Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Jeg har bestemt at dagens middag skal kokkeleres på grillen. Maten skal fortæres inne. Gleder meg til vår og sommer
Gjest Kira bjeffer Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Snart skal grillen frem her også. Glede! Vi har som tradisjon at vi alltid griller pølser på langfredag i påsken. Da tas grillen frem for sesongen Nam, nå hørtes det godt ut med grillmat.
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 Anbefales! Vi grilla i vinterferien, da var det faktisk også mulig å pakke seg inn og sitte i veggen og spise, så utrolig koselig! Husk mashmallows som kan grilles til dessert!
Gjest Ziva Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 Gleder meg til påsken. Da skal bålplassen fyres opp og ting grilles
BareMas Skrevet 9. mars 2013 #5 Skrevet 9. mars 2013 Vi også grilla, men vi er så barske at vi spiste ute kaldt var det, men stemningen var på topp
ms.Pond Skrevet 12. mars 2013 #6 Skrevet 12. mars 2013 Åh... Gleder meg til jeg kan grave fram grillplassen igjen! Vurderer inntil videre seriøst en bålpanne, men det er vel stor fare for at den også forsvinner i snømassene. Nå er det såvidt jeg ser trærne på den andre siden av veien her ute (200 m unna), det snør så tett at det bare er en stor, hvit vegg utenfor stuevinduet. Sukk.. Ønsker meg sommer! Eller i det minste vår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå