Gå til innhold

idag skal det grilles


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt at dagens middag skal kokkeleres på grillen. Maten skal fortæres inne. Gleder meg til vår og sommer

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Snart skal grillen frem her også. Glede!

Vi har som tradisjon at vi alltid griller pølser på langfredag i påsken. Da tas grillen frem for sesongen :)

 

Nam, nå hørtes det godt ut med grillmat.

Gjest sug lut
Skrevet

Anbefales! Vi grilla i vinterferien, da var det faktisk også mulig å pakke seg inn og sitte i veggen og spise, så utrolig koselig!

Husk mashmallows som kan grilles til dessert!

Skrevet

Gleder meg til påsken. Da skal bålplassen fyres opp og ting grilles :)

Skrevet

Vi også grilla, men vi er så barske at vi spiste ute :) kaldt var det, men stemningen var på topp :)

Skrevet

Åh... Gleder meg til jeg kan grave fram grillplassen igjen! Vurderer inntil videre seriøst en bålpanne, men det er vel stor fare for at den også forsvinner i snømassene. Nå er det såvidt jeg ser trærne på den andre siden av veien her ute (200 m unna), det snør så tett at det bare er en stor, hvit vegg utenfor stuevinduet.

 

Sukk.. Ønsker meg sommer! Eller i det minste vår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...