Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 og sendte det til meg. Så kom en ny mld om at han hadde sendt feil bilde. Så skulle han vise bilder av barna til ei vi kjenner, "tilfeldig" viste han da de bildene til henne. Sa til meg etterpå at det var ved et uhell. Jeg var ikke der da han viste de, men overhørte jo det. Vet han har sex fantasier om henne. Hvordan hadde du reagert? Anonym poster: d64bfc5ef3541213686ab683c0544a58
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Spørs jo om hvilket forhold dere har da. Om dere er venner eller sammen. Om det er venner ville jeg ikke brydd meg. Anonym poster: aaff90a1f1769e29d5c0319c5b7a057e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 Er samboere med små barn. Vært sammen i mange år. Anonym poster: d64bfc5ef3541213686ab683c0544a58
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 Ok. Da blir det straks noe annet. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert faktisk. Det er jo ikke normalt å vise et slikt bilde til andre! Anonym poster: aaff90a1f1769e29d5c0319c5b7a057e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #5 Skrevet 9. mars 2013 Jeg hadde vel strengt tatt ikke syntes det hadde vært greit. Anonym poster: 311b5cda9f3edab886577a974a556d6e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #6 Skrevet 9. mars 2013 Han sa det var et uhell, men det tror jeg ikke på. HI Anonym poster: d64bfc5ef3541213686ab683c0544a58
Nettie+jentungen Skrevet 9. mars 2013 #7 Skrevet 9. mars 2013 men det er da ikke vanlig å ta bilde av snabben sin?? eller er det jeg som har bodd under en stein de siste årene? Syns du bør konfrontere han....
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #8 Skrevet 9. mars 2013 Joda det er helt vanlig.. Min type har snabben sin som profilbilde på fb.. Fått masse gode kommentarer på den.. Anonym poster: e2b576699a3079b2ee923c3d4cb8d2fe
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #9 Skrevet 9. mars 2013 Eksen min pleide også og sende bilder av seg selv til meg, men det ble det slutt på når jeg vidersendte de til samboeren hans (jeg regnet med det var hun som skulle ha dem ) Anonym poster: 2a5405dded114a156e236ed864fea7be
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #10 Skrevet 9. mars 2013 Jeg hadde høvlet over han og latt han virkelig jobbe så han svettet blod med å overbevise meg om at dette var en feiltagelse og ikke et patetisk forsøk fra han sin side på å legge seg etter ei anna dame. Anonym poster: 40f02b2298ec7c4819347f071908a9fa
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #11 Skrevet 9. mars 2013 Høres veldig ut som mannen til en venninne av meg dette her. Han dreiv og sendte meg både bilder og video av tingen sin "ved et uhell". Anonym poster: febf5159f812cafc93292d3309c436c9
geitemarken Skrevet 9. mars 2013 #12 Skrevet 9. mars 2013 Tror ikke det er unormalt å ta bilde av den. Men det er vel noe unormalt om han viste den med vilje til venninna i den tro at hun da skulle bli tent på han.. Hehe, hadde det vært meg som fikk se det når jeg egentlig skulle se bilder av barna så hadde vel det vært den største turn offen som finnes. Uhell kan jo skje. Han burde legge bildene i en egen låst mappe på tlf. Mine unger er stadig i bildefilene på tlf min, tenk om ungene hadde kommet over slike bilder?
Irene Adler Skrevet 9. mars 2013 #13 Skrevet 9. mars 2013 Hvis noen hadde sendt meg bilde av kjønsorganet sitt, så hadde jeg vurdert å anmelde for blotting, alternativt sjikanøs atferd. Ikke for at anmeldelsen ville føre til noe, men for å understreke at det er fullstendig uakseptabelt. For ordens skyld, mannen min ville aldri finne på noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #14 Skrevet 9. mars 2013 Om han prøvde å sjekke henne opp 'ved å tilfeldigvis' vise henne bilder av darrisen sin, så tror jeg han mislyktes. Æsj, så ekkelt! Se på bilder av ungene til en fyr, og så dukker det opp sånne bilder. Anonym poster: aad7883aab0723473613ef0f0c0e7f1e
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #15 Skrevet 9. mars 2013 Nå har hun også vist innteresse for han tidligere da. Han sa at han hadde vært inne på min mobil for å slette det da det var feil bilde han sendte meg. Hans mobil er låst så barna kan ikke bare gå inn å se. Jeg er sikker på at han ventet på et påskudd til å vise henne bildet. HI Anonym poster: d64bfc5ef3541213686ab683c0544a58
Light of my life Skrevet 9. mars 2013 #16 Skrevet 9. mars 2013 Lurer på hvor gamle dere er? For meg virker det helt fjernt å ta bilder av kjønnsorganene sine.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #17 Skrevet 9. mars 2013 En ting er å sende et bilde til feil person, det er derimot mye vanskeligere å sende feil bilde. Og når man legger til at han har sexfantasier om denne personen han sendte bildet til, og hun har vist interesse for han tidligere så hadde jeg aldri i verden trodd at dette skjedde ved en feiltagelse. Jeg hadde nok også lurt om det var første steg i å krysse grenser som ikke burde bli krysset eller om det er annet som har foregått. Anonym poster: 60a0ef071253ec8c666c0a60081bf97f
Supermamm Skrevet 9. mars 2013 #18 Skrevet 9. mars 2013 Jeg hadde aldri trodd på det... Men er jo ikke så mye du kan gjøre for å bevise at han gjorde det med vilje. Innrømme det kommer han aldri til å gjøre. Så på et eller annet tidspunkt må man bestemme seg for å tro på det eller ikke, og gå videre Lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #19 Skrevet 9. mars 2013 Jeg lurer på om de har følelser for hverandre, om jeg bare holdes på is i tilfelle det ikke blir dem. Han har mistet lysten på sex med meg, og nærhet er det lite av. Anonym poster: d64bfc5ef3541213686ab683c0544a58
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #20 Skrevet 9. mars 2013 Jeg lurer på om de har følelser for hverandre, om jeg bare holdes på is i tilfelle det ikke blir dem. Han har mistet lysten på sex med meg, og nærhet er det lite av. Anonym poster: d64bfc5ef3541213686ab683c0544a58 Hvis du har slike bekymmringer bør du ta det med mannen din, forholdet vil lide om det så ikke stemmer. Jeg hadde ikke holdt ut i et forhold der jeg trodde mannen min var sammen meg bare fordi han var redd for å være alene. Det går enormt utover ditt selvbildet etterhvert. Jeg hadde satt hard mot hardt enten fikk han bevise for meg at han ville ha meg og minimere kontakten med denne dama til så lite som mulig, ellers fikk han gå. Jeg hadde ikke vært villig å kaste bort år av mitt liv som second best mens han ventet på å få den han ville ha eventuelt finne noen andre han syntes var bedre. (men det er meg da selvfølgelig, jeg har forresten vært i et forhold hvor jeg etterhvert fikk bekreftet det jeg trodde, men han hadde nektet for at, han var med meg i vente på å få den dama han ville ha for han var livende redd for å være singel. Jeg var bare bedre en å være alene. Det gjorde ikke underverker for mitt selvbilde og min selvtillit.) Anonym poster: 60a0ef071253ec8c666c0a60081bf97f
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #21 Skrevet 9. mars 2013 Joda det er helt vanlig.. Min type har snabben sin som profilbilde på fb.. Fått masse gode kommentarer på den.. Anonym poster: e2b576699a3079b2ee923c3d4cb8d2fe Hva er en snabb? Anonym poster: 5bf0001a2b11f322927f1cddf0a3c85d
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #22 Skrevet 9. mars 2013 Synes ikke det hørtes helt sprøtt ut at han tok bilde av snoppen sin og sendte til dama, det har jeg opplevd med både den ene og den andre eksen. Du må jo derimot vite at den du sender til er samme type på en måte. Når det gjelder at han viste det med et uhell, så tror jeg ikke på det. Har bilder selv på telefonen som jeg ikke skal vise og de er jeg veeeeldig oppmerksomme på dersom jeg skal vise noe annet og hadde aldri kunne kommet til å vist de ved et uhell, men det er meg da.... Det viktigste her er jo faktisk at du føler at det ikke er sant. Du føler at han har lyst på henne. Snakk med han! Anonym poster: c978e4e820860fb192e4e1418b2bd841
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #23 Skrevet 9. mars 2013 Høres ut som en jeg "kjenner"... Han sendte bilde av snabben og sendte til en jente. Med teksten: "jeg er på hytta-aleine", Jeg syns synd på samboeren som har to barn sammen med denne mannen. Anonym poster: 79c490857d8472a669b8c0ab6776babd
Gjest sussie77 Skrevet 9. mars 2013 #24 Skrevet 9. mars 2013 Hvis du fikk bilder av Snabben" hans og det var feilsendt. Hvem skulle han egentlig sende det til da? Det ville jeg ha tenkt på ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #25 Skrevet 9. mars 2013 Er samboere med små barn. Vært sammen i mange år. Anonym poster: d64bfc5ef3541213686ab683c0544a58 Jeg blir jo skrekkelig nyskjerrig siden jeg vet om en som driver på samme måten... Har dere to jenter og en hund? Anonym poster: 79c490857d8472a669b8c0ab6776babd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå