Sint naken biltyv Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Nå har lillegull og jeg vært våkne en time! Deilig å være våken på morgenen.... Skal vekke størstemor og kose oss med frokost nå!! Håper alle har en fin morgen og får en aldeles strålende dag :)
Musemorbr / Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Hei og hopp! Vi også. Men ingen søsken å vekke her da. Denne dagen kommer til å bli en av de beste på lenge. Vi skal nemlig dra og besøke besteforeldrene mine. Hver gang vi har prøvd på det, siden oktober (!!!) har vi blitt syke og smittefarlige, bilen har plutselig manglet bremser, det har blitt ekstremglatt/ full storm, eller andre ting har kommet i veien. Vi snakker om en kjøretur på 1.5 time hver vei. Ingenting. Nå skal vi eeendelig få verdens mest etterlengta besteforeldre/oldeforeldre- kos. Så ja, vi har en fin morgen, og denne dagen blir rekordgod. En lykkelig dag ønskes tilbake.
beibilykke Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 God morgen vi har vært våken en times tid. Og ligger i skje i sofaen under teppe og ser på barnetv deilig Ha en nydelig lørdag!!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #5 Skrevet 9. mars 2013 Dere skal vekke eldste? Kan ikke barnet få sove lenger enn til halv sju? Kunne ikke falle meg inn å vekke unger som gjerne vil sove litt frampå. Halv sju er sykt tidlig å vekke noen som faktisk kan sove lenger. Når det er sagt. God morgen! Godt å se at noen er morgenfriske. Jeg syns vi var oppe tidlig i dag. Halv åtte. Gjesp!!!! Anonym poster: 8b62ed932e9da1baf9c2b78da3d612d8
May the force be with you Skrevet 9. mars 2013 #6 Skrevet 9. mars 2013 God morgen:) Her i huset sover alle unntatt meg og babyen i min mage:) ...til og med hunden vår sover, lat gjeng gitt;)
Light of my life Skrevet 9. mars 2013 #7 Skrevet 9. mars 2013 God morgen Her vekket lillemor meg kl 06:15 så vi har vært oppe siden da. Spist frokost og kost oss Skal en tur bort på lekeplassen snart så hun får brent litt energi. Ha en topp dag alle sammen
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. mars 2013 #9 Skrevet 9. mars 2013 Kanskje for å samkjøre formiddagslurer eller lignende? Her er det også en rolig og god morgen, lillestoregutt sov til 7.45
Sint naken biltyv Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 9. mars 2013 Dere skal vekke eldste? Kan ikke barnet få sove lenger enn til halv sju? Kunne ikke falle meg inn å vekke unger som gjerne vil sove litt frampå. Halv sju er sykt tidlig å vekke noen som faktisk kan sove lenger. Når det er sagt. God morgen! Godt å se at noen er morgenfriske. Jeg syns vi var oppe tidlig i dag. Halv åtte. Gjesp!!!! Anonym poster: 8b62ed932e9da1baf9c2b78da3d612d8 Barnet skal avgårde så hu må opp! Sånn er livet noen ganger...
Gjest Yzma Skrevet 9. mars 2013 #11 Skrevet 9. mars 2013 (endret) Good morning! Fikk sove helt til halv 10 i dag, våkna til latteren til ungene som herja med gubben på barnerommet. Støvsugde mens de lekte, minstemann sover formiddagslur nå. Snart blir det tur til stallen for meg og eldstejenta! Endret 9. mars 2013 av Yzma
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #12 Skrevet 9. mars 2013 Dere skal vekke eldste? Kan ikke barnet få sove lenger enn til halv sju? Kunne ikke falle meg inn å vekke unger som gjerne vil sove litt frampå. Halv sju er sykt tidlig å vekke noen som faktisk kan sove lenger. Når det er sagt. God morgen! Godt å se at noen er morgenfriske. Jeg syns vi var oppe tidlig i dag. Halv åtte. Gjesp!!!! Anonym poster: 8b62ed932e9da1baf9c2b78da3d612d8 Barnet skal avgårde så hu må opp! Sånn er livet noen ganger... Da blir det jo noe helt annet :-) Forsto det slik at du vekket henne for felles frokost kl halv sju. Syns det var ukristelig tidlig :-) Anonym poster: 8b62ed932e9da1baf9c2b78da3d612d8
Tarssan Skrevet 9. mars 2013 #13 Skrevet 9. mars 2013 God formiddag morgenen her var og god,selv om den startet altfor tidlig.Men hey, det er lørdag, vi er på hytta, det er sol ute og jeg og mannen har koselige planer, både for dagen sammen med barna og for bare oss etter barnas leggetid
Sint naken biltyv Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #14 Skrevet 9. mars 2013 Dere skal vekke eldste? Kan ikke barnet få sove lenger enn til halv sju? Kunne ikke falle meg inn å vekke unger som gjerne vil sove litt frampå. Halv sju er sykt tidlig å vekke noen som faktisk kan sove lenger. Når det er sagt. God morgen! Godt å se at noen er morgenfriske. Jeg syns vi var oppe tidlig i dag. Halv åtte. Gjesp!!!! Anonym poster: 8b62ed932e9da1baf9c2b78da3d612d8 Barnet skal avgårde så hu må opp! Sånn er livet noen ganger... Da blir det jo noe helt annet :-) Forsto det slik at du vekket henne for felles frokost kl halv sju. Syns det var ukristelig tidlig :-) Anonym poster: 8b62ed932e9da1baf9c2b78da3d612d8 Vi har felles frokost klokken 07.00 for her i huset står alle barn opp før 06.30.... Med mindre de skal noe. Da må de vekkes! Rart det der gitt
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. mars 2013 #15 Skrevet 9. mars 2013 Min pjokk har endret rutiner de siste ukene. Han sover gjerne til halv åtte i ukedagene, men starter helga på fredag med morgenstund mellom seks og halv sju...så fortsetter det gjerne sånn hele helga, før han galant sover lenge igjen på mandag haha...foruten i dag da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå