Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Blir så deprimert av det. Er så utrolig tynn i ansiktet, likbleik, svart under øynene og masse røde kviser Jeg ser rett og slett ut som at jeg enten er dødssyk eller at jeg har levd flere år på hardkjøret. Ingen glød, ser bare veldig sliten ut. Og sånn har jeg vært siden jeg kom i tenårene. Får ofte spørsmål fra folk om jeg er syk på grunn av at jeg er så bleik i ansiktet. Blir ikke brun i ansiktet selv om jeg lett blir brun på resten av kroppen Anonym poster: f16cca164691172e8e6b6ca218aa6d85
Gjest Yzma Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Samme problem her. Fordrar ikke å se bilder av meg selv, og misliker sterkt å bli tatt bilde av. Men her er problemet dobbelhaker, ser ut som om jeg skjeler (noe jeg ikke gjør, men ser ut som det på bilder o.O )og jeg ser alltid sur ut.
stratosku Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 Du er heldigvis ikke alene om det. Jeg ser likblek ut, innskrukket i ansiktet og poser under øynene, og fikk høre senest idag at jeg ser minst 10 år eldre ut... Takk skal du ha liksom
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 Hvorfor sminker du deg ikke? Bruker godt dekkende pudder i fjeset, litt rouge for å få glød. Fin øyesminke etc? Hver dag før jeg går på jobb legger jeg sminke og steller meg i 1 time. Jeg får alltid høre at jeg ser fresh og velstelt ut og det er jeg stolt av, som fire-barns mor. De minste er tvillinger:) Anonym poster: 2c1e449f736b479fe4523d060a5ec14f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå