Gå til innhold

Flaaaauuuut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innrømmer det, jeg er en nettsnok. Jeg kikker på folks facebookprofiler osv. Og så skulle jeg søke opp noe på fb da (noen jeg ABSOLUTT ikke vil at andre skal vite at jeg snoker på) Så presterte jeg å putte navnet inn i statusfeltet i stedet for søkefeltet og poste det! Og ikke oppdaget jeg det før det hadde gått en stund heller.... flaut!

Anonym poster: efd32c755101134c2612b60833120957

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det gjorde jeg også en gang! Satt sammen ei venninne, og skulle se hvordan eksen hennes så ut. Skal si det var vanskelig å fjerne via mobil, og mange av hans venner kommenterte.

Skrevet

Jepp, jeg fikk også kommentarer. De fleste bare spørrende. Men en bare "jasså, du skulle snok nå?" Og det verste er at en av de kommenterende er kona til navnet jeg posta :S

Skrevet

Jeg hadde sletta facebook og aldri forlatt huset igjen. Aldri!

Anonym poster: 06df683ce0ffc89b02514974b39c8697

Skrevet

Haha, tror de fleste har gått i den fella :P

Anonym poster: efa3734ffa2a1166d55e255ba291276f

Skrevet

Jeg snoket på vennene til en på fb og kom borti knappen og sendte en venneforespørsel til en komplett fremmed.... Ikke gøy, nei...

Anonym poster: ac38a548e649ff3698c5704d839e21ab

Skrevet

Hohoooo!!! :)

Skrevet

Ups, den var flau.

Anonym poster: 9cd3f144b63c015ffe58447a1197970d

Skrevet

hehehe, jeg hadde dødd!

Skrevet

Haha min største skrekk faktisk :-p Gjorde noe liknebde en gang, skulle publisere fødselshistorien min på en hemmelig gruppe på fb, klarte i fødselsrusen å sette den som status. Det va FLAUT!

Anonym poster: 178a18989972b6ab2aa08483f9ddde01

Skrevet

Flaut! !

Jeg var å snoket på en bekjent sin side (eks av ei venninne) og mens jeg var på den siden skulle jeg snoke på en annen person. Jepp klarte å skrive navnet på personen jeg søkte etter på eksen t venninna sin side. FAEN!!

Ille flaut og tørte ikke være på Facebook på noen dager etter det... hufff

Skrevet

Gahhh, ble jo bare flauere dette her. Jeg sletta bare statusen, men så fikk jeg melding fra kona til han jeg skulle noke på (jeg har henne som venn, ikke han) som lurte på hvorfor jeg hadde posta en status med navnet til mannen hennes. Og siden jeg ikke kommer på noen god grunn, så har jeg bare latt være å svare :S

Skrevet

Fytti katta, jeg hadde lagt meg ned å dødd :P stakkars deg!! Har tenkt den tanken selv før, at hva hadde jeg gjort om jeg fikk til noe slikt. Har heldigvis ikke skjedd enda...

Anonym poster: 162e81917fcf73709a8314757403af25

Skrevet

Haha, jeg har gått i akkurat samme fella :P

Har vært veldig obs siden da, så håper på å unngå å gå i den fella igjen ;)

Anonym poster: efa3734ffa2a1166d55e255ba291276f

Skrevet

Farlig med FB haha.....Jeg klarte å gjøre noe lignende, det vil si jeg skulle sende en mail til en "bekjent" om innbydelse til bursdag for min samboer. Rett før hadde jeg googlet ei jeg kjente, men som jeg ikke var venn med, ble litt nysjerrig på siden hennes...

Når jeg da skal sende mail til fyren så kommer alt som jeg har gjort før jeg sendte mail til han med på mailen!! vet ikke om jeg har trykket "copy" eller hva...

Men i mailen står følgende ca:

først en mail jeg sendte til samboer der jeg spør etter fullt navn på han jeg sender til: hva heter han? så "søker" og så navnet anna olsen forks..så noe annet og så tekstet jeg skrev til han.....

Så når han fikk mailen kom alt det andre først før det står:

Hei Ole!

Lars fyller året den og den datoen. Du er er invitert osv osv

Litt flaut, men tenk om jeg hadde skrevet noe hemmelig til samboer før da og så det kom med på mail!!!!! hjelp hjelp. flaks. hehe

Anonym poster: fbbfe31b01dcc1d58dad8e1374183a31

Skrevet

Arh! Kjenner jeg vrir meg i sofaen. Så utrolig pinlig.

Håper ikke du er omgangsvenn med kona...

Håper du kommer på et godt svar;)

Skrevet

Ai ai, slikt er utrolig pinlig ja! Husker for noen år siden så skulle samboeren til broren min låne mobilen hans for å sjekke en eks han var venn med på FB. Og istedet for å søke på navnet hennes så skrev hun det inn i statusen hans. Det ble vill panikk! Det tok sin tid før de fant ut hvordan de skulle få det vekk gjennom mobilen.

Anonym poster: c709ec68719a99f363bacf14eda0b07f

Skrevet

Hvis du kjenner ham litt, kan du jo bare si til kona at du forsøkte å lete ham opp for å sende en venneforespørsel..

Anonym poster: 005000e5b3c527d689abca2a5fa65279

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...