Februargullet2013 Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 (endret) elias og eline til tvillinger? ikke mine,men var 2 idag i lokal avisa som ble kalt det,synes det var veldig likt Endret 8. mars 2013 av stolt_guttemamma
♥Nemi♥ Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Veldig likt. Er fan av at tvillinger skal være enkeltindivider, og ikke et matchende par.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Flotte navn som passer godt sammen, det er min mening da Anonym poster: b39d8e694855e2094ea1e5f1578b5ce1
Februargullet2013 Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2013 Helt enig med deg Nemi ,synes tvillinger skal ha ulike navn som Elias og Sophia for eksempel. Navnene er pene ja,men for like bare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå