Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Når legen sier : "gravid 5 uker på veg, ser ikke sikkert fosteranlegg" . Er det normalt? Hva er egentlig fosteranlegg? Hun hadde skrevet det som en kommentar på et brev jeg fikk med meg, først da jeg kom hjem og leste brevet så jeg dette. Bekymret jeg Anonym poster: 0643d5837ab95674160453b6d04ebb84
Gjest Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Tror ikke det synes føre i uke 6 eller 7. Var selv på UL i uke 7 og gynokologen sa at det kanskje ikke var sikkert om en så noe. Men det gjorde vi. Er nok i orden skal du se
<3 2G <3 Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Når du er 5 uker på vei er det stort sett kun plommmesekken som vises. Venter du to uker for å ta en ny ul så ser du fosteret tydelig. Er vel bare det at legen ikke ser forsteret klart enda.
<3 2G <3 Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Bare hyggelig Gyn min (og jeg for den del) skjønner ikke hvorfor noen tar ul før uke 7 da det er vanskelig å se no sikkert før da. Jeg fikk se foster og høre hjertet uke 7
Gjest Lykkeliiten Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Skal på ny ul om 10 dager, så får bare vente i spenning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå