Gå til innhold

38+0 og brunrød utflod


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør det sjekkes? Skal sies at det er etter sex, da er det vel ikke noe å tenke på?

 

Anonym poster: bc95940e6b6a6e0e5b83643edf1ba841

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker? Da ringer du føden og spør, heller en gang for mye.

Skrevet

Men jeg kvier meg for å ringe med mindre det er alvorlig. Virker så hysterisk :P hadde jeg ringt hadde jeg aldri sagt at det er etter sex, for man vet jo at man kan få rifter ol.

 

Anonym poster: bc95940e6b6a6e0e5b83643edf1ba841

Skrevet

Kommer ikke brunt blod av rifter. De vet jo du har hatt sex for å bli gravid, så at du har det nå er bare positivt.

Skrevet

Hehe, er ikke flaut å si jeg har sex :P er flaut å være hysterisk pga "blødning" etter sex. Nei sant det, ville jo vært friskt blod...

 

Anonym poster: bc95940e6b6a6e0e5b83643edf1ba841

Skrevet

Hva er flaut med det? Nei, det trenger ikke være noe alvorligt men er det ikke greit å bare ta en tlf for å være sikker?

 

Skrevet

Man blør gjerne litt like før fødselen setter i gang (når mormunnen begynner å åpne seg)

 

Det kan være

-rifter etter sex

-Begynnende fødsel

-Noe galt (eks. morkaken som løsner)

 

mao. syns jeg du bør ringe føden. Jeg opplevde eksakt det samme selv (uke 38+1, brulig blødning etter sex) ringte føden (klokka var ett på natta) bare for å forhøre meg. De beroliget meg med at det helt sikker ikke var noe, men ville jeg skulle komme inn for sikkerhetsskyld.

 

2 timer senere var datteren min født:)

 

Anonym poster: 60ca871f43a1552e45671e4aa318e693

Skrevet

Slimproppen som er på tur ut?

 

Anonym poster: f8bd61077a625c82f2f7a181b43ca352

Skrevet

Hva er flaut med det? Nei, det trenger ikke være noe alvorligt men er det ikke greit å bare ta en tlf for å være sikker?

 

Nei si det :P folk er forskjellige, og jeg er rar :P ja tar nok en telefon da :)

 

Anonym poster: bc95940e6b6a6e0e5b83643edf1ba841

Skrevet

Takk for svar dere to siste også :) ringer og hører :)

 

Anonym poster: bc95940e6b6a6e0e5b83643edf1ba841

Skrevet

Hadde det et døgn før jeg fødte ;-)

 

Anonym poster: 45b4e8076fa385f405eeca550affdd69

Skrevet

Spennende at det kan være tegn på fødsel :)

 

Anonym poster: bc95940e6b6a6e0e5b83643edf1ba841

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...