Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Bør det sjekkes? Skal sies at det er etter sex, da er det vel ikke noe å tenke på? Anonym poster: bc95940e6b6a6e0e5b83643edf1ba841
<3 2G <3 Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Usikker? Da ringer du føden og spør, heller en gang for mye.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Men jeg kvier meg for å ringe med mindre det er alvorlig. Virker så hysterisk hadde jeg ringt hadde jeg aldri sagt at det er etter sex, for man vet jo at man kan få rifter ol. Anonym poster: bc95940e6b6a6e0e5b83643edf1ba841
<3 2G <3 Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Kommer ikke brunt blod av rifter. De vet jo du har hatt sex for å bli gravid, så at du har det nå er bare positivt.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Hehe, er ikke flaut å si jeg har sex er flaut å være hysterisk pga "blødning" etter sex. Nei sant det, ville jo vært friskt blod... Anonym poster: bc95940e6b6a6e0e5b83643edf1ba841
<3 2G <3 Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Hva er flaut med det? Nei, det trenger ikke være noe alvorligt men er det ikke greit å bare ta en tlf for å være sikker?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Man blør gjerne litt like før fødselen setter i gang (når mormunnen begynner å åpne seg) Det kan være -rifter etter sex -Begynnende fødsel -Noe galt (eks. morkaken som løsner) mao. syns jeg du bør ringe føden. Jeg opplevde eksakt det samme selv (uke 38+1, brulig blødning etter sex) ringte føden (klokka var ett på natta) bare for å forhøre meg. De beroliget meg med at det helt sikker ikke var noe, men ville jeg skulle komme inn for sikkerhetsskyld. 2 timer senere var datteren min født:) Anonym poster: 60ca871f43a1552e45671e4aa318e693
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #8 Skrevet 8. mars 2013 Slimproppen som er på tur ut? Anonym poster: f8bd61077a625c82f2f7a181b43ca352
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #9 Skrevet 8. mars 2013 Hva er flaut med det? Nei, det trenger ikke være noe alvorligt men er det ikke greit å bare ta en tlf for å være sikker? Nei si det folk er forskjellige, og jeg er rar ja tar nok en telefon da Anonym poster: bc95940e6b6a6e0e5b83643edf1ba841
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #10 Skrevet 8. mars 2013 Takk for svar dere to siste også ringer og hører Anonym poster: bc95940e6b6a6e0e5b83643edf1ba841
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #11 Skrevet 8. mars 2013 Hadde det et døgn før jeg fødte ;-) Anonym poster: 45b4e8076fa385f405eeca550affdd69
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #12 Skrevet 8. mars 2013 Spennende at det kan være tegn på fødsel Anonym poster: bc95940e6b6a6e0e5b83643edf1ba841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå