Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Forslag mottas med stor takk, jeg er blank:-) Anonym poster: 5573b7ac7181fa1cd17377b77a1f686d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Hugo Anonym poster: 99df7dae6793e6b8e8ec36ba4777aace
Von Hertelhofen Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Victor emanuel. Men kan ikke love at det er spansk, men litt spansk-aktig er det.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Det var Victor emanuel. Men kan ikke love at det er spansk, men litt spansk-aktig er det. Det var spansk! Og veldig fint:-) Tusen takk:-) hi Anonym poster: 5573b7ac7181fa1cd17377b77a1f686d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Victor Casillas Anonym poster: 24a40a0bc430ca9d00673eadeb47a860
L-8 Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Gael. Tenkte senest i sted på at om jeg hadde fått en spansk sønn skulle han hett det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå