Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Når er det så ille at man bør ta det opp med legen - og er det i det hele tatt noen vits å ta det opp? Aldri opplevd dette før (3. svangerskap nå) og føler meg sytete om jeg tar det opp med legen. Jeg kommer meg jo rundt, kommer meg på jobb, men har utrolig mye smerter og på ettermiddagene er det så ille at jeg må ha hjelp til å reise meg fra sofaen for eksempel, hender tårene presser på fordi det gjør så vondt.. Anonym poster: dfb95faa612fd9724d81fec01bd480fd
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Når man må ha hjelp til å komme seg opp da er det nok... Hilsen ei som ligger på sofaen og snart må ha hjelp selv fordi jeg må tisse...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Legen kan ikke gjøre all verdens, utover å sykmelde og henvise til fysikalsk behandling. Men det monner jo, det. Det er ellers ganske tåpelig om du driver og presser deg selv hardt med bekkenløsning. Du øker sjansene for at det blir kronisk ganske betydelig. Om noe gjør vondt: Ikke gjør det. Anonym poster: 6627194a726e41a66a0d15e035eb60fe
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Hva kan fysio gjøre da? Tidligere i svangerskapet var det mer i hofteområdet og litt bak i setet, nå har det flyttet seg til foran, lurer på om det er symfysen? Etter at det flyttet seg dit at det ble skikkelig ille. Jeg kan sykemelde meg fra jobb, men er også student og har obligatorisk undervisning, så jeg kan ikke trappe helt ned. Sliter med å sitte, såd et er litt upraktisk mtp forelesninger :/ Anonym poster: cbe60275ed398df9c97b5fe50b22b510
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Det er symfysen her og. Det er så vondt at man kan jo kaste opp av mindre.... Jeg går til bassengtrening, fysioterapeut og kiropraktor. Blir og teipet over hoftene for å stabilisere. Mitt råd er, ikke gjør noe. Ligg i sofaen når du kan, ikke stress og ikke gjør ting som gjør vondt.... Du kan vel bli sykemeldt fra studier og?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Det er symfysen her og. Det er så vondt at man kan jo kaste opp av mindre.... Jeg går til bassengtrening, fysioterapeut og kiropraktor. Blir og teipet over hoftene for å stabilisere. Mitt råd er, ikke gjør noe. Ligg i sofaen når du kan, ikke stress og ikke gjør ting som gjør vondt.... Du kan vel bli sykemeldt fra studier og? Ja det kan jeg, men det er bare to måneder til eksamen og det er så utrolig surt om jeg ikke får fullført, jeg går siste året Jeg får ringe legen over helgen og be om henvisning til fysio, så tar jeg det derfra. Takk for tips Anonym poster: cbe60275ed398df9c97b5fe50b22b510
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Det er symfysen her og. Det er så vondt at man kan jo kaste opp av mindre.... Jeg går til bassengtrening, fysioterapeut og kiropraktor. Blir og teipet over hoftene for å stabilisere. Mitt råd er, ikke gjør noe. Ligg i sofaen når du kan, ikke stress og ikke gjør ting som gjør vondt.... Du kan vel bli sykemeldt fra studier og? Ja det kan jeg, men det er bare to måneder til eksamen og det er så utrolig surt om jeg ikke får fullført, jeg går siste året Jeg får ringe legen over helgen og be om henvisning til fysio, så tar jeg det derfra. Takk for tips Anonym poster: cbe60275ed398df9c97b5fe50b22b510 Åja, da skjønner jeg det kan bli litt verre.... Håper det løser seg! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå