Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Er det noen her inne som kan forklare meg hva voksne mennesker tenker på når de mobber en stakkars gutt på 19 år? Jeg ville blitt rimelig oppgitt om vennene mine holdt på slik. Nei, jeg er ikke særlig fan av musikken hans, han kan synge, men sjangeren er ikke helt "up my alley". Men jeg legger da ikke ut bilder på facebook og andre sosiale medier av at jeg brenner opp konsertbilletter, eller disse fæle sammenliknings bildene. Er det rart barn begynner å mobbe sier jeg bare!? Er du en av de som gjør dette? I så fall hvorfor... ? Anonym poster: a10f2416393f3107b4ced37afe3e0a69
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Har jeg ikke engang fått med meg,men så er jeg ikke så veldig inn i andre sosiale medier enn fb da:) Mobbing er ikke bra uansett! Anonym poster: cbf0d47b4efbbbe8d4839d802a62a08c
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Hæ? Har jeg ikke fått med meg selvom eldste er blodfan. Ville heller ikke gjort det, de får like det de liker...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Åh..godt å møte på dere i det minste, med vettet i behold. Ja, jeg syns det er rart jeg også...stakkars gutt tenker jeg..hva har han gjort liksom? Anonym poster: a10f2416393f3107b4ced37afe3e0a69
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Jøss, har jeg ikke fått med meg jeg heller... Må innrømme at jeg ler litt av hysteriet, men herlighet, var dødelig forelsket i Joey Tempest en gang for veldig lenge siden selv så jeg mobber selvfølgelig ingen Anonym poster: a82c64cec41f275d1a454e40f4eb153a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå