MissRuffo Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Etter at vi fikk mini så har vi ikke brukt noen form for prevensjon og det er 16 mnd siden.. . Nå er jeg 5-6 dager på overtid men TR og har vært småkvalm og uggen i 2 uker.. Hadde små "kramper" i magen der blindtarmen ligger nå på onsdag, og det var samme smerte og samme plass det jeg hadde det sist da jeg trodde det var blindtarmbetennelse men det viste seg å være festesmerter og at jeg var 4 dager på vei med minsten!!! Har i tillegg vært skikkelig trøtt og forskjølet i 1-2 uker nå.. Hva tror dere, burde jeg kanskje ta en test eller vente over helgen å se?
Belle <3 Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Høres som om du ER gravid Ta en test i morgen tidlig du! Jeg hadde hvertfall ikke klart å vente.. Lykke til!
MissRuffo Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2013 Høres som om du ER gravid Ta en test i morgen tidlig du! Jeg hadde hvertfall ikke klart å vente.. Lykke til! Ja tenkte det Takk for svar.. Tenker jeg blir kjempe glad, men klarer liksom ikke å se det for meg:p Har en som er utrolig mye syk og dårlig, og da blir det vanskelig å se for meg 2 barn Men håper jo litt ^^,
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 Høres som om du ER gravid Ta en test i morgen tidlig du! Jeg hadde hvertfall ikke klart å vente.. Lykke til! Ja tenkte det Takk for svar.. Tenker jeg blir kjempe glad, men klarer liksom ikke å se det for meg:p Har en som er utrolig mye syk og dårlig, og da blir det vanskelig å se for meg 2 barn Men håper jo litt ^^, Ingen form for prevensjon tilsier jo at man bør se for seg barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå