Gå til innhold

Hva tror dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at vi fikk mini så har vi ikke brukt noen form for prevensjon og det er 16 mnd siden.. .

Nå er jeg 5-6 dager på overtid men TR og har vært småkvalm og uggen i 2 uker.. Hadde små "kramper" i magen der blindtarmen ligger nå på onsdag, og det var samme smerte og samme plass det jeg hadde det sist da jeg trodde det var blindtarmbetennelse men det viste seg å være festesmerter og at jeg var 4 dager på vei med minsten!!!

Har i tillegg vært skikkelig trøtt og forskjølet i 1-2 uker nå..

Hva tror dere, burde jeg kanskje ta en test eller vente over helgen å se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres som om du ER gravid :) Ta en test i morgen tidlig du! ;) Jeg hadde hvertfall ikke klart å vente..

Lykke til!

Skrevet

Høres som om du ER gravid :) Ta en test i morgen tidlig du! ;) Jeg hadde hvertfall ikke klart å vente..

Lykke til!

Ja tenkte det :) Takk for svar..

Tenker jeg blir kjempe glad, men klarer liksom ikke å se det for meg:p Har en som er utrolig mye syk og dårlig, og da blir det vanskelig å se for meg 2 barn ;) Men håper jo litt ^^,

Gjest sug lut
Skrevet

Lykke til!

Ja tenkte det :) Takk for svar..

Tenker jeg blir kjempe glad, men klarer liksom ikke å se det for meg:p Har en som er utrolig mye syk og dårlig, og da blir det vanskelig å se for meg 2 barn ;) Men håper jo litt ^^,

Ingen form for prevensjon tilsier jo at man bør se for seg barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...