Maimamma`n Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Hei Eg er muligens litt paranoid, men har verkeleg gravidsymptom. Kvalme, hoven og øm i magen, og litt stikking i magen. 1,5 veker etter forventa mens! Har tre svangerskap og tre keisersnitt bak meg, så eg valde å sterilisere meg i siste keisersnittoperasjon for 10 mnd sidan. Tok ein billig-gravidtest i går, som var negativ. Men har ikkje sett noko til "tante rød", så er framleis litt skjelven. Altså. Kjenner du nokon som har blitt gravid etter sterilisering av kvinna?
Maimamma`n Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2013 Ja??? Du sjølv? Vil gjerne høyre meir.
Maimamma`n Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2013 Treng verkeleg å høyre om nokon har opplevd dette.
Maimamma`n Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. mars 2013 Treng verkeleg å høyre om nokon har opplevd dette.
Maimamma`n Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2013 Treng verkeleg å høyre om nokon har opplevd dette.
Maimamma`n Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2013 Tja. ikkje såååå desperat at eg treng å skrive det tre gongar, men knappen hang seg opp.
Gjest Skrevet 10. mars 2013 #9 Skrevet 10. mars 2013 Ja har hørt om flere hvor de har blitt gravide etter sterilisering, både hos mannen og kvinnen. Men gutta må og bør ha 30 tømmnger, føre de er sterien, men skal alltid levere en prøve etter 3 mndr. Har ikke blitt gravid selv etter min sterilisering for 1 år siden, men man må kanskje ha sex først også? Hehe... Kjøp deg en test til å sjekk
Fjerdemann på vei Skrevet 20. mars 2013 #11 Skrevet 20. mars 2013 Jeg har ikke blitt gravid etter sterilisering, men ei jeg kjenner. Men vil ikke skrive for mye om det, ettersom man ikke kan være anonym her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå