Gå til innhold

Har deres mann sagt/gjort noe teit i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sendte samboeren et 3 år gammelt bilde og skrev "se så tynn du var før! ;)".. Vet han fleiper, men syns likevel han er en dust :P Sendte derfor tilbake et bilde av han og skrev "se så tynn og kjekk du var før... Hvor ble det av mannen på bilde? :)" haha..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Oij, skulle det være morsomt?

Jeg er teipet i korsryggen pga bekkenløsning, og i stad skulle han dra den av. Tok sats og dro av alt i et jafs, fordi han skulle tulle. Ikke spesielt godt mottatt

Skrevet

Vi skulle til å ha sex, og han sier "Fikk jeg lov til å slikke deg bak i dag?"

"Nei, helst ikke i dag" Sier jeg.

"Nei, men hvorfor iiiiiiiikke? Jeg har jo så lyyyyyyyyst".

Sexy... -__-

Anonym poster: 3fbc9a28f906d184c67f296f3340f919

Skrevet

Han strøk meg over håret i går, så kjærlig på meg og sa: Du, har du livløst hår? Jeg holdt på å dø av latter jeg da, og ble ikke akkurat fornermet der jeg satt ubørstet og bustete. Utrolig ulikt han, og litt rart sagt. Han hadde altså sett en shamporeklame, og skulle innlede en samtale om at jeg godt kan få noen produkter, hvis jeg vil. Jeg bruker babyshampo en gang i blant, men ikke noe annet. Morsomt, men også litt teit. :P

Skrevet

Jeg er teipet i korsryggen pga bekkenløsning, og i stad skulle han dra den av. Tok sats og dro av alt i et jafs, fordi han skulle tulle. Ikke spesielt godt mottatt

Det er litt av humoren vår ;)

AU!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er litt av humoren vår ;)

AU!

Åja, da skjønner jeg :)

Au ja. Han gjør ikke det igjen! Men dro lett på butikken å kjøpte snop til meg da, for han har ordentlig dårlig samvittighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...