Gå til innhold

Nickfredag - hvilke profilbilder liker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker den flotte skoen til Skofantomet, 50-talls dama til Elsker livet, den søte babyen til Stjerna og det pene bildet til Mamma4livet.

 

Anonym poster: c780c31a7da918a235ff4b751beae1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si mitt eget. Et av mine beste bilder faktisk.

Skrevet

Sommerfuggel i vinterland, Miip og den med dinosauren (Husker ikke nicket...)

 

Anonym poster: f0fe98b21f1c893cb3d402a21176c1ca

Skrevet

Mordi sin er herleg.

Den verste er babyen med mr Bean hovud. Den er forstyrrande!

Skrevet

Basill med yngler, Yzma, Elsker livet og Søtest (som har byttet nick igjen til noe jeg ikke husker?).

 

Og den verste er hun med det ENORME glisesmilefjeset. Minner om katten i Alice i eventyrland, jeg blir nesten redd. Pluss at det blir staur tullende galt hver gang hun svarer på tråder som handler om overgrep, sorg og elendighet :P

Skrevet

Captain Hindsight sitt! :)

Skrevet

Mordi og Sug Lut. :)

Skrevet (endret)

Sommerfuggel i vinterland, Miip og den med dinosauren (Husker ikke nicket...)

 

Anonym poster: f0fe98b21f1c893cb3d402a21176c1ca

 

 

Denne? :-D

Endret av Pinnus
Skrevet

mitt eget ! :P

Skrevet

Sommerfuggel i vinterland, Miip og den med dinosauren (Husker ikke nicket...)

 

Anonym poster: f0fe98b21f1c893cb3d402a21176c1ca

 

 

Denne? :-D

 

Jepp :D Skal merke meg nicket ditt *Skamfull*

 

Anonym poster: f0fe98b21f1c893cb3d402a21176c1ca

Skrevet

Mitt eget. Søteste pusekatten. Peneste jenta i gata.

Skrevet

En blå og to rosa, digger fargen på leppestiften!!

 

Anonym poster: d0980adfb9e12d064e2126f644a12a36

Skrevet

Undrende ullteppe :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Undrende ullteppe :)

 

Haha! Takk! Har vurdert å skifte en stund nå da. Du har kult bilde selv! :)

Skrevet

Undrende ullteppe smile.png

 

Haha! Takk! Har vurdert å skifte en stund nå da. Du har kult bilde selv! smile.png

Har du tegnet bildet selv? ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hihi ja...prøvde å lage en småforvirra sau på et flygende teppe :P

Skrevet

Undrende ullteppe :)

 

Haha! Takk! Har vurdert å skifte en stund nå da. Du har kult bilde selv! :)

 

Takk! Har tegnet det selv :P hihi.. Hvertfall "lagd" det selv...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hehe ja, det kunstneriske handlaget der slår jeg nok ikke med min Paint :P

Skrevet

Hihi ja...prøvde å lage en småforvirra sau på et flygende teppe :P

 

Så kult! :)

 

Skrevet

Mitt;-) Og den munnen med den fine leppestiften er nydelig. Har også sansen for Skofantomet sitt. Og tired mama:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...