Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Jeg liker den flotte skoen til Skofantomet, 50-talls dama til Elsker livet, den søte babyen til Stjerna og det pene bildet til Mamma4livet. Anonym poster: c780c31a7da918a235ff4b751beae1c4
Tired mama Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Må si mitt eget. Et av mine beste bilder faktisk.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Sommerfuggel i vinterland, Miip og den med dinosauren (Husker ikke nicket...) Anonym poster: f0fe98b21f1c893cb3d402a21176c1ca
soleia Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Mordi sin er herleg. Den verste er babyen med mr Bean hovud. Den er forstyrrande!
Smyril Line Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Basill med yngler, Yzma, Elsker livet og Søtest (som har byttet nick igjen til noe jeg ikke husker?). Og den verste er hun med det ENORME glisesmilefjeset. Minner om katten i Alice i eventyrland, jeg blir nesten redd. Pluss at det blir staur tullende galt hver gang hun svarer på tråder som handler om overgrep, sorg og elendighet
Pinnus Skrevet 8. mars 2013 #9 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Sommerfuggel i vinterland, Miip og den med dinosauren (Husker ikke nicket...) Anonym poster: f0fe98b21f1c893cb3d402a21176c1ca Denne? :-D Endret 8. mars 2013 av Pinnus
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #11 Skrevet 8. mars 2013 Sommerfuggel i vinterland, Miip og den med dinosauren (Husker ikke nicket...) Anonym poster: f0fe98b21f1c893cb3d402a21176c1ca Denne? :-D Jepp Skal merke meg nicket ditt *Skamfull* Anonym poster: f0fe98b21f1c893cb3d402a21176c1ca
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. mars 2013 #13 Skrevet 8. mars 2013 Mitt eget. Søteste pusekatten. Peneste jenta i gata.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #14 Skrevet 8. mars 2013 En blå og to rosa, digger fargen på leppestiften!! Anonym poster: d0980adfb9e12d064e2126f644a12a36
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. mars 2013 #18 Skrevet 8. mars 2013 Undrende ullteppe Haha! Takk! Har vurdert å skifte en stund nå da. Du har kult bilde selv!
PolentaGrøt Skrevet 8. mars 2013 #19 Skrevet 8. mars 2013 Undrende ullteppe Haha! Takk! Har vurdert å skifte en stund nå da. Du har kult bilde selv! Har du tegnet bildet selv?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. mars 2013 #20 Skrevet 8. mars 2013 Hihi ja...prøvde å lage en småforvirra sau på et flygende teppe
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 8. mars 2013 #21 Skrevet 8. mars 2013 Undrende ullteppe Haha! Takk! Har vurdert å skifte en stund nå da. Du har kult bilde selv! Takk! Har tegnet det selv hihi.. Hvertfall "lagd" det selv...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. mars 2013 #22 Skrevet 9. mars 2013 Hehe ja, det kunstneriske handlaget der slår jeg nok ikke med min Paint
Irene Adler Skrevet 9. mars 2013 #23 Skrevet 9. mars 2013 Hihi ja...prøvde å lage en småforvirra sau på et flygende teppe Så kult!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. mars 2013 #25 Skrevet 9. mars 2013 Mitt;-) Og den munnen med den fine leppestiften er nydelig. Har også sansen for Skofantomet sitt. Og tired mama:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå