Februargullet2013 Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Skal ta meg en Cola i kveld,første gang etter fødselen,men har bestemt at jeg gir lille gutt kun nan da,så han ikke får så vondt i magen eller synes dere jeg skal ta sjansen? og vet dere hvor lenge cola er i kroppen? Takk på forhånd for svar
magica fra tryll Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Jeg hadde ammet. Veldig greit å se først. Noen babyer reagerer på kullsyre, andre ikke. Endret 8. mars 2013 av magica fra tryll
Februargullet2013 Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2013 Takk for svar,da prøver jeg det da,så får vi håpe vi får en sovetid vi bruker og ikke lille gutt har det så vondt,kommer til og få så dårlig samvittighet da
magica fra tryll Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Skjønner:) Det kan jo være lurt å ikke drikke så mye første gang....
Februargullet2013 Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2013 Takk for svar, er en boks kanskje for mye? bare ta et glass idag og imorgen
magica fra tryll Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Ja, et glass idag og imorgen høres lurt ut:) Så finner du jo ut hvordan han reagerer....
Februargullet2013 Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2013 Da gjør jeg det tusen takk for hjelpen
magica fra tryll Skrevet 8. mars 2013 #8 Skrevet 8. mars 2013 Bare hyggelig:) Mine har fint tålt et glass brus:)
Mammatilettgull+en spire Skrevet 8. mars 2013 #9 Skrevet 8. mars 2013 Det kommer helt Ann på babyen.. Man må bare prøve seg frem. Jeg lå nesten en uke etter fødsel på sykehuset me spinalhodepine. En del av behandlingen var faktisk å drikke cola og ta koffin tabeletter i tillegg til smertestillende. Mi jente har aldri reagert på cola, men derimot eplenektar ga mageknipe.
Håpefull77 Skrevet 8. mars 2013 #10 Skrevet 8. mars 2013 Min jente reagerte veldig på kullsyre Jeg hadde aldri nok melk (for få melkekjertler) så måtte gi NAN i tillegg til amming. Hun reagerte på veldig mye jeg spiste. Så etterhvert pumpet jeg meg en gang dersom hun reagerte på noe, og ammet som vanlig neste måltid. Melka jeg pumpet ut kastet jeg bare. Etterhvert lærte jeg jo hva hun tålte og ikke.
MaybeAgain Skrevet 8. mars 2013 #11 Skrevet 8. mars 2013 Jeg drakk brus med begge mine forrige - ingen problem!
Tordensky Skrevet 11. mars 2013 #12 Skrevet 11. mars 2013 Drikker mye cola (dessverre) og småen har aldri reagert. En svak liten latte derimot ble det rabalder av :-P Babyer er forskjellige. Bare prøv deg frem du :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå