Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd å ta med en toåring på kino?

Vurderer å prøve å ta henne med på Karsten og Petra, men synes filmen var litt i lengste laget.. (1,5 time)

Anonym poster: b7de03cb85f519e14ec22028719a9c12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min to-råring hadde ikke hatt noe utbytte av kino. Hun har ikke tid til å se hele barne-tv en gang.

Vet ikke om jeg hadde tatt med 4 åringen en gang. Han kan holde konsentrasjonen en god stund når han ser på film/tv, men en film på 1,5 time blir i lengste laget.

Anonym poster: 554f854eb6afd26f2c5757d5a865f239

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Hadde 2-åringen med på kino. Så "Tingeling" og den varte i ca.80 min. Satt som et lys under hele filmen :)

Prøv og se hvordan det går. Funker det ikke og hun blir lei så går dere bare ;)

Skrevet

Hadde med min 2,5 åring på Karsten og Petra. hun elsket det! satt som et tent lys og har snakket om filmen i lang tid. tror ikke hun hadde klart å sitte stille da hun akkurat var fylt to. men det er en strålende film, så man vet jo aldri!

Skrevet

Tja, hadde med min 2-åring i sin tid på Knerten, og hun satt fint fram til ti minutter før slutt. Men det var en vesentlig kortere film. Om det bare er for barnets skyld (ingen evt søsken) hadde jeg ikke giddet å prøve, tror jeg. Eller kanskje prøvd, men vært forberedt på å gå før filmen var slutt.

Anonym poster: e51da0a9d0ad93d6dcc36963268c73a2

Skrevet

Min toåring kunne kanskje likt denne filmen, men jeg syns det er for mye sjansespill til at jeg gidder ta henne med. Dumt å betale for billettene og så risikere å gå etter en liten stund, synes jeg.

Enn så lenge vet hun ikke at det er noe som heter kino, og er strålende fornøyd med å se tv og film hjemme. Så jeg drøyer det en god stund til...

Anonym poster: 92098b245b23c650810fdcd585da6140

Skrevet

Du kan jo kjøpe DVDen til sommeren og ta henne med og se den neste filmen på kino. den spilles inn nå:-)

Anonym poster: a29d12f0bb0fbde1bd18b05afeb13d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...