Gå til innhold

Når mannen slår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner har blitt mishandlet gjennom flere år i ekteskapet. Blåflekker og hun har vært redd for sitt liv flere ganger, han har tatt kvelertak på henne m.m. Nå har det endelig kommet frem og separasjonspapirene er sendt inn og de skal til mekling.

Det er mange år siden jeg mistet respekten for mannen, pga andre hendelser og jeg er så lei meg for at jeg ikke har sett signalene før. Blåflekker f.eks, men jeg har nå engang ikke gjort det. Prøver å støtte og hjelpe henne etter beste evne nå da.

Så kommer poenget, hun er fortsatt blå under øyet der han sist slo. Det er faktisk uker siden, men hun er blåsvart. Hun har ikke latt oss få lov å ta bilder av det, langt mindre gå til politiet. Men jeg oppfordret henne til å ta bilder av det i fag. Hun skulle tenke på det...

Men er det for sent, det er ikke ferskt, men hun er blåveisen synes enda, er bare mye mindre.

Anonym poster: 778e87148b8a668ba987c0c0b973a443

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager skrivefeil! Sitter med tlf.

HI

Skrevet

Hvorfor er det for sent?

hun har jo forsatt merke, hun må ta bilde og anmelde det

Anonym poster: bc97977e5cf8475ccd0fcb5021784008

Skrevet

Har desverre lite for seg. I de fleste tilfeller trekkes anmeldelsen og ingenting skjer. Bare vær glad for at hun kommer seg vekk. Vær en god venninne og sørg for at hun ikke kommer tilbake til han (egentlig at han kommer tilbake til henne!). Det er mye viktigere!

Anonym poster: 6f7ee4de4288fb31609889abb34af3ea

Skrevet

Ja, gjør det:-) stiller opp for henne. Hun er ferdig med han nå, men han kommer til å stikkeså mange kjepper han kan i hjulene for henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...