Gå til innhold

Hvordan få håret til å se pent ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lengst oppe og lengst nede er håret fint, men ved midten av lengden er det sinnsykt slitt så det kruser seg og står ut og ser trollmoraktig ut- bare ved midten på håret. Det ser så teit ut og jeg sprayer på masse spraybalsam når jeg børster håret i håp om å temme det, men det nytter ikke. Noen tips?

Anonym poster: 5b04c77a27f3a3d2f5bdbf86725e4065

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd hårolje? Funker utrolig bra på mitt slitte hår hvertfall! Håret blir både mykt, får mer glans og ser mindre "bustete" ut. Skal du kjøpe en, så gå for noe i ordentlig kvalitet så du ikke får fett hår. De er somregel utrolig drøye i bruke fordi man bruker veldig lite.

Orofluido sin er god ! Har hørt mye bra om moroccan oil (?) sin også. Har ikke brukt opp min flaske på 250 ml enda, og hatt den over 6 mnd nå ;)

Skrevet

Du kan lære å føne det pent hos en frisør. Bestill time og få deg en god klipp, og si fra når du bestiller at du gjerne vil ha ekstra tid til å lære føningen.

Anonym poster: 0ed870a7af6ffdd0e82864653de0054e

Skrevet

Invester i en god shamp og bruk den over tid. Joico har jeg god erfaring med og kan kjøpes rimelig på f.eks. strawberrynet.com (de har forøvrig 10% rabatt på all hårpleie nå). Ikke farg håret hjemme og klipp det hver 3 måned. Ikke føn det for ofte og gjør du det så må du bruke varmebeskytter først. Bruk også en hårkur for slitt hår 1-2 ganger per uke.

Anonym poster: f6dfe58d81234a59ed96150afc776993

Gjest Skofantomet
Skrevet

Bruker du mye hestehale?

Skrevet

Det er fordi du bruker strikk midt i håret når du setter det opp eller har hestehale. Blir slitt av det.. Her hjalp det betraktelig da jeg begynte å sette opp i knoll uten strikk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...