Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Har ei barnevogn som er blitt veldig mye sand på pga stått mye ute i barnehagen...hvordan kan jeg få det bort uten å ødelegge vogna?:S Anonym poster: d132a270c794d0bd6503c2a1327e8d74
BellaSuz Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Vask understellet med bilshampo og svamp, trekket til selve vogna kan du prøve å få løs og vaske i maskin. Har nettopp shinet opp city crossen min, fikk av alt løst trekk på sportsdelen og heiv i maskina. Den ble som ny:-)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Vask understellet med bilshampo og svamp, trekket til selve vogna kan du prøve å få løs og vaske i maskin. Har nettopp shinet opp city crossen min, fikk av alt løst trekk på sportsdelen og heiv i maskina. Den ble som ny:-) Høres bra ut, har nemlig lurt på hvordan jeg skal vaske min city cross
BellaSuz Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Vask understellet med bilshampo og svamp, trekket til selve vogna kan du prøve å få løs og vaske i maskin. Har nettopp shinet opp city crossen min, fikk av alt løst trekk på sportsdelen og heiv i maskina. Den ble som ny:-) Høres bra ut, har nemlig lurt på hvordan jeg skal vaske min city cross Fikk ikke av stoffet på kalesjen:-( men gikk over med en mikrofiberklut med mildt zalovann på. Kjøpte også nye hjul til vogna:-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 De alle fleste vogner tåler vask uten problemer. Jeg har bl a en Simo Duo og en Emmaljunga Scooter. På begge disse tar jeg av trekket og vasker i maskin. Impregnerer samtidig. Kalesjene vasker jeg med Nylonvask i badekaret. Sprayer på Impregnering når de er tørket. Understellet spyler jeg godt. Oljer der det trengs etterpå. Anonym poster: 2eb3f79742541ec5b3f2dcabd7a4e510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå