Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Var invitert på fest i kveld, jentekveld, så får jeg melding i 4-tiden om at hun ikke hadde orket å kjøpe drikke så det ble ikke noe av. Første gangen jeg skal ut på 3 mnd:/ Jeg skrev mld om at hun kunne få drikke av meg, har både vin og vodka på huset. Hun svarer ikke på sms og har skrudd av tlf:/ Ikke første gang hun plutselig backer ut, men kjipt når en har lagt planer og skaffet barnevakt.. hun har ikke barn selv. Anonym poster: 6b1b05fb75b7f869e8da00e48d3ec7b8
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Brukte til og med 500 kr på nye klær til i kveld, som jeg egentlig ikke hadde råd til.. Anonym poster: 6b1b05fb75b7f869e8da00e48d3ec7b8
Tarssan Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Da finner du andre å gå ut med, eller går alene. De gangene jeg har hatt det mest moro på byen er de gangene jeg har gått ut alene. Blir bestandig kjent med nye folk og det er gøy men enig i at det er dårlig av venninnen din..
Gjest Skofantomet Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Ingen andre du kan gå ut med da? Skjønner du ble lei deg da du helt sikkert har gledet deg
ispia87 Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Kjedelig :-( de uten barn vet ofte ikke at det kreves planlegging for oss med barn for en slik kveld. Kan ikke du dra likevel? Eller vær det til henne du skulle? Glem hele greia og prøv å hygg deg likevel.:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå